مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس

مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان حمید بی‌غم از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف پالایش نفت بندرعباس رفتند و نیمه اول با ۲ گل به سود نارنجی‌پوشان خاتمه یافت که هر ۲ گل مس سونگون را مهدی جاوید به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز مس سونگون در یک بازی حساب شده با حمایت هواداران ۲ گل دیگر توسط مهدی مهدی‌خانی و بهروز عظیمی بدست آوردند تا بازی با برتری ۴ بر یک به نفع تیم میزبان به پایان برسد.

تنها گل پالایش نفت بندرعباس را شهاب طالبی به ثمر رساند.

به گزارش ایرنا، گیتی پسند با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جای نخست و تیم فوتسال مس سونگون با همین امتیاز در رتبه دوم و شهرداری ساوه با هفت امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مس سونگون و سومین برد پیاپی مقابل پالایش نفت بندرعباس"، کلیک کنید.