عالیشاه: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

عالیشاه: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امسیرو، امید عالیشاه در پایان دربی 103 اظهار داشت: ما مستحق برد در این بازی بودیم. اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. درست است که توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما شرایط تیم حریف هم تاثیر داشت.

او در ادامه افزود: تیم حریف خیلی فشرده بازی کرد و با پنج دفاع و سه هافبک بازی کرد و ما مجبور بودیم تا توپ را در نقاط مختلف زمین به گردش در آوریم اما متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص نقش بر زمین شدن آل کثیر در محوطه جریمه استقلال گفت: مطمیناً اگر بر عکس بود داور به سود استقلال پنالتی می گرفت.

عالیشاه: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عالیشاه: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عالیشاه: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.