کایل اسنایدر آمریکایی رقیب آذرپیرا در المپیک شد/ انتخاب میسون پاریس در سنگین وزن

کایل اسنایدر آمریکایی رقیب آذرپیرا در المپیک شد/ انتخاب میسون پاریس در سنگین وزن

چهره ملی پوشان اوران 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس مشخص شد.

به گزارش امسیرو، کایل اسنایدر، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با کسب 2 پیروزی پیاپی مقابل ایساک ترامبل در انتخابی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، به عنوان نماینده آمریکا در المپیک 2024 پاریس انتخاب شد.
اسنایدر به ترتیب با نتایج 5 بر صفر و 4 بر صفر از سد حریف خود گذشت و به المپیک پاریس رسید. امیر علی آذرپیرا، نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس و دارنده 2 طلای امیدهای جهان، چندی پیش در فینال تورنمنت زاگرب کرواسی 6 بر 3 مقابل کایل اسنایدر به برتری رسیده بود.

همچنین در وزن 125 کیلوگرم انتخابی کشتی آزاد آمریکا، میسون پاریس دارنده مدال برنز جهان 2023 با کسب 2 پیروزی پیاپی مقابل هایدن زیلمر به عنوان نماینده سنگین وزن آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد تا یکی از رقبای امیرحسین زارع در المپیک باشد.
پایان خبر امسیرو

کایل اسنایدر آمریکایی رقیب آذرپیرا در المپیک شد/ انتخاب میسون پاریس در سنگین وزن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کایل اسنایدر آمریکایی رقیب آذرپیرا در المپیک شد/ انتخاب میسون پاریس در سنگین وزن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کایل اسنایدر آمریکایی رقیب آذرپیرا در المپیک شد/ انتخاب میسون پاریس در سنگین وزن"، کلیک کنید.