مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

در حالی که هنوز وضعیت مدیریت باشگاه سپاهان مشخص نیست اخباری در مورد مذاکره با محرم نویدکیا مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هییت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هییت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار امسیرو نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هییت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان"، کلیک کنید.