عکس/استقلالی معروف افشین پیروانی را با خاک یکسان کرد

آفتاب نیوز :

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم افشین پیروانی سرپرست این تیم حرف هایی در برنامه فوتبال برتر زد که بازتاب رسانه ای وسیعی پیدا کرد.

در همین راستا رضا حسن زاده مربی و ملی پوش اسبق استقلال که اوایل دهه 70 شمسی برای مقطعی با پیروانی در تیم ملی همبازی بود، با انتشار عکسی از خودش و پیروانی در دربی معروف تیر ماه سال 78 به شکلی عجیب برای سرپرست کنونی پرسپولیس کری خواند و در توضیح آن نوشت: «حیف که نبودم اونجا.»

تصویری که حسن زاده و پیروانی را در حالتی خاص نشان می دهد و آن را ملاحظه می کنید، مربوط به دربی تیر ماه سال 78 است؛ دیداری که با برتری 2 بر یک پرسپولیس تمام شد و اتفاقاً گل دوم آن توسط همین افشین پیروانی به ثمر رسید.

عکس/استقلالی معروف افشین پیروانی را با خاک یکسان کرد

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

عکس/استقلالی معروف افشین پیروانی را با خاک یکسان کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس/استقلالی معروف افشین پیروانی را با خاک یکسان کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس/استقلالی معروف افشین پیروانی را با خاک یکسان کرد"، کلیک کنید.