تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به شهرهای دارای تنش آبی استان یزد/جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به شهرهای دارای تنش آبی استان یزد/جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی

امسیرو/یزد مدیر عامل آب منطقه ای یزد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی این شرکت در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

«جواد محجوبی» ضمن اعلام این خبر گفت: اعتبارات عمرانی این شرکت در سال مالی منتهی به شهریور امسال، ۲۲۹ میلیارد بوده که تمامی این اعتبارات جذب شده است.  

وی افزود: این اعتبار صرف تکمیل طرح‌های در دست اقدام یا آغاز طرح‌های آبی جدید در سطح استان شده است.

رئیس هیئت مدیره آب منطقه‌ای یزد عنوان کرد: این اعتبار به طرح‌هایی شامل سد مخزنی هرات با مبلغ ۷۵ میلیارد تومان، ساخت مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی تصفیه خانه با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان، ساماندهی رودخانه‌ها در سطح استان با مبلغ هشت میلیارد و آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.  

وی گفت: همچنین مبلغ ۲۳ میلیارد تومان هم صرف سایر طرح‌های عمرانی این شرکت شده است.  

به گزارش امسیرو و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای یزد،  محجوبی در پایان افزود: در سال جدید طرح‌های متعددی در راستای پایداری آب شرب استان در دستور کار قرار دارد.

پایان خبر امسیرو

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به شهرهای دارای تنش آبی استان یزد/جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به شهرهای دارای تنش آبی استان یزد/جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به شهرهای دارای تنش آبی استان یزد/جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی"، کلیک کنید.