ترافیک روان در جاده‌ چالوس و هراز/ احتمال اعمال محدودیت تردد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

ترافیک روان در جاده‌ چالوس و هراز/ احتمال اعمال محدودیت تردد - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری امسیرو، سرهنگ بهروز خانپور گفت: ترافیک سنگین شب گذشته در محور هراز ساعت ۲ بامداد ۲۳ شهریور تخلیه شده و در حال حاضر مشکلی در این مسیرها وجود نداشته و هردو محور به صورت دوطرفه باز هستند.

وی افزود: با توجه به شروع موج بازگشت مسافران در ساعات پیش رو، پیش‌بینی می‌شود تغییراتی در وضعیت ترافیکی این محورها رخ دهد. همچنین ممکن است محدودیت‌هایی در محورهای پر تردد چالوس و هراز اعمال شود که پیش از آن، حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ترافیک روان در جاده‌ چالوس و هراز/ احتمال اعمال محدودیت تردد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک روان در جاده‌ چالوس و هراز/ احتمال اعمال محدودیت تردد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک روان در جاده‌ چالوس و هراز/ احتمال اعمال محدودیت تردد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.