محور چالوس-کرج یک طرفه شد

محور چالوس-کرج یک طرفه شد

امسیرو/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور چالوس-کرج به علت ترافیک سنگین به سمت چالوس یک طرفه شد.

سروان پژمان لطفی در گفت‌وگو با امسیرو، با اشاره به ترافیک سنگین و پرحجم در محور کرج-تهران به سمت چالوس اظهار کرد: این محور هم اکنون به سمت چالوس یک طرفه است.

وی با بیان اینکه ترافیک پرحجم و روان است، گفت: با تدابیر انجام شده، تردد برخی بومی‌ها به سمت روستاها و بالادست مرزن آباد و محور کندوان با اسکورت پلیس انجام می‌شود.

سروان لطفی از رانندگان خواست تا از سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.

مسیر کرج-چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این جاده حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و مابقی هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

پایان خبر امسیرو

محور چالوس-کرج یک طرفه شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور چالوس-کرج یک طرفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور چالوس-کرج یک طرفه شد"، کلیک کنید.