مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ملارد افتتاح شد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ملارد افتتاح شد - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

یه گزارش خبرنگار امسیرو ظهر روز یکشنبه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، اسدی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان محلی، مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز دکتر پرویز کلباسی در این شهرستان افتتاح شد.

این مدرسه دارای دوطبقه و با زیربنای یک هزار و ۱۷۵ متر مربع در روستای بیدگنه بخش مرکزی ملارد واقع شده است، که با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز دکتر پرویز کلباسی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بخش خیری و ۲۵۰ میلیارد ریال بخش دولتی به بهره برداری رسید.

این مدرسه پنجاهمین مدرسه خیرساز در ملارد است که امروز با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ملارد افتتاح شد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ملارد افتتاح شد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ملارد افتتاح شد – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.