بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX520 HS

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon PowerShot SX520 HS

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال کامپکت سوپرزوم خانگی Canon powershot sx520 hs

PowerShot SX520 HS کانون این یک دوربین سوپرزوم است زوم اپتیکال 42 برابر و این به معنای نزدیک شدن به اجسام دور است. در قلب SX520سنسور قدرتمند CMOSبا دقت16 مگاپیکسل برای ضبط اجسام دور و نزدیک با جزئیات دقیق تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد: فیلمبرداری فول اچ دی، لرزشگیر اپتیکال تصویر، عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه و فیلترهایی برای عکاسی خلاقانه اشاره کرد.


ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال PowerShot SX520 HS Canon:

· سنسور CMOS با دقت 16 مگاپیکسل

· فاصله کانونی معادل 1008-24 میلی متر و زوم اپتیکال 42 برابر با

· حداکثر دیافراگم f/3.4-6.0

· پردازنده DIGIC 4+

· فیلمبرداری فول اچ دی

· صفحه نمایش 3 اینچ با وضوح 461000 پیکسل

· لرزشگیر اپتیکال تصویر

· حساسیت 100-3200

· عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه

· کلان 0یک سانتی متر

· حالت خودکار هوشمند با 32 صحنه از پیش تعریف شده

· 46 فیلتر برای عکاسی خلاقانه


ویژگی های برجسته Canon PowerShot SX520 HS:

زوم اپتیکال 42 برابر

لنز دوربین دیجیتال SX520 با زوم اپتیکال 42 برابر و فاصله کانونی 24-1008 میلی متر، شرایطی را برای عکاسی در بسیاری از موقعیت ها فراهم می کند. همچنین محدوده فوکوس ماکرو به 0 سانتی متر کاهش یافته است. سایر ویژگی های منحصر به فرد SX520 هنگام بزرگنمایی می توانید به راهنمای کادربندی مراجعه کنید. هنگامی که لنز به زوم کامل خود می رسد، کادربندی و یافتن سوژه متحرک دشوار خواهد بود. با این حال، راهنمای کادربندی این دوربین، تصویر را به عقب می کشد و به صورت هوشمند روی سوژه مورد نظر شما زوم می کند.


سنسور با حساسیت بالاCMOS با دقت 16مگاپیکسل

SX520با سنسور CMOS با 16 مگاپیکسل ها تصاویر واضحی را ارائه می دهند. در واقع 16 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید..




پردازشگر تصویر DIGIC 4+

دوربین دیجیتال SX520 با پردازنده DIGIC 4+ قدرت زیادی در پردازش تصویر دارد. این پردازنده همچنین کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. DIGIC 4+60٪ در پردازش تصویر با ISO بالا بهتر است رقم 4 کار می کند بنابراین، حتی در نور کم، نویز تصویر کاهش می یابد و رنگ ها و جزئیات به طور دقیق ثبت می شوند. علاوه بر این، طراحی این پردازنده به گونه ای ساخته شده است که مصرف باتری را کاهش می دهد.

سیستم حساسیت بالا کانن – HS

سیستم حساسیت بالای کانن به کاربر این امکان را می دهد که تصاویر روشن و شفافی را در شرایط مختلف ثبت کند. در شرایطی که نور و سایه قوی در تصویر وجود دارد، SX520با استفاده از سیستم حساسیت بالای خود، تصاویری زیبا با حداکثر جزئیات ایجاد می کند و نویز تصویر را به حداقل می رساند. این سیستم از دو فناوری تشکیل شده است: یک سنسور قدرتمند CMOS حساسیت بالا که دارای جذب نور عالی و پردازنده است DIGIC 4+ با سرعت بالای خود، نویز در تصویر یکنواخت است ISOموارد فوق را به حداقل می رساند. بنابراین سیستم حساسیت بالای کانن با تامین نور لازم به کاربر این امکان را می دهد که از سرعت شاتر بالا برای کاهش تاری و نویز تصویر استفاده کند.

ضبط با کیفیت فول اچ دی

با دوربین عکاسی دیجیتال SX520 می تواند با فشردن دکمه اختصاصی ضبط ویدیو در هر موقعیتی با کیفیت FULL HD فیلمبرداری کندتو خواهی بود لحظات خوش زندگیت با بیشترین وضوح و رنگ واقعی ثبت خواهد شد.



حالت خودکار هوشمند

به لطف حالت خودکار هوشمند، گرفتن عکسی که می خواهید به سادگی فشار دادن دکمه شاتر روی دوربین خواهد بود. SX520 با توجه به شرایط محیطی 32 صحنه از پیش تعیین شده صحنه مناسب را انتخاب می کند. سپس دوربین شما با انتخاب مناسب ترین تنظیمات، عکس مورد نظر شما را ضبط می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادر مناسب را انتخاب کنید.

لرزشگیر اپتیکال تصویر

عکاسی با دست معمولا باعث سوسو زدن و تار شدن تصاویر می شود. در همین راستا کانن با تعبیه لرزشگیر اپتیکال در این دوربین تاثیر لرزش دوربین بر روی تصاویر را کاهش می دهد. با وجود این فناوری، کاربر می تواند در تاریکی بیرون از خانه، در خانه بدون فلاش و حتی در حالت زوم کامل و تله فوتو بدون سه پایه عکس های باکیفیت بگیرد. علاوه بر این، این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا از سرعت های شاتر پایین بدون اورکلاک استفاده کند ISO نور بیشتری به سنسور می رسد. قبلاً شاهد کاهش کیفیت تصویر در تثبیت کننده های الکترونیکی بودیم، اما تثبیت کننده نوری چنین ایرادی ایجاد نمی کند.


فناوری فوکوس خودکار سریع

دوربین SX520 به پیشرفته ترین فناوری فوکوس خودکار Canon مجهز شده است. فناوری فوکوس خودکار سریعAF پرسرعت) تا 35 درصد سریعتر از فوکوس خودکار معمولی کار می کند. بنابراین، این سیستم فوکوس به کاربر کمک می کند تا لحظات روشن را شکار کند.

حالت های عکاسی خلاقانه

SX520 با داشتن حالت های اختصاصی عکاسی، این امکان را به کاربر می دهد تا بدون استفاده از لنزها و فیلترهای خارجی، ظاهری هنرمندانه به عکس خود ببخشد. این دوربین با 46 افکت خلاقانه که در 5 گروه طبقه بندی شده اند، قادر است جلوه خاصی به تصاویر کاربر بدهد و 5 نسخه هنری دیگر آن را به جز عکس اصلی در حافظه ذخیره کند.


Canon PowerShot SX520 HS در یک نگاه:



آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX520 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX520 HS"، کلیک کنید.