بررسی دوربین کانن Canon powershot SX420

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon powershot SX420

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.


بررسی دوربین های کانن Canon Powershot SX420 IS

دوربین دیجیتال خانگی کامپکت Canon PowerShot SX420 با ظاهری حرفه ای

دوربین جدید کانن SX420 که اخیرا معرفی شده و در دسته دوربین های میان رده سوپر زوم کانن قرار گرفته است، از سنسور CCD وضوح 20 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر دارد رقم 4 f این دوربین با کیفیت 5152 می تواند بالاترین وضوح را داشته باشدx3864 پیکسل برای عکس گرفتن.

محدوده حساسیت این دوربین 100-1600 است اما متاسفانه نمی تواند از فرمت استفاده کند صف بکش عکس بگیرید پس اگر به دنبال یک دوربین شبه هستید SLR با توانایی ها صف بکش و با قیمتی مشابه دوربین کانن SX420 شما می توانید دو دوربین داشته باشید فوجی فیلم Finepix S1 و Panasonic Lumix DMC FZ200 توجه کنید

ویژگی های اصلی دوربین های کانن Canon Powershot SX420 IS

  • وضوح 20 مگاپیکسل با سنسور CCD
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 260000 نقطه
  • محدوده هدف 24-1008 با بزرگنمایی 42 برابر
  • کیفیت فیلم HD با وضوح 1280×720

  • طراحی بدنه و ساختار کلی

وزن دوربین کانن Canon SX420 وزن آن 325 گرم است و اندازه بدنه آن با این ابعاد مطابقت دارد 104x69x85
میلی متر وجود دارد. با توجه به اینکه دوربین های شبه SLR وزن آنها اغلب حدود 500 گرم است، بنابراین دوربین SX420 یک دوربین واقعا سبک در ژانر خود. علاوه بر این، حتی باید گفت که این دوربین در یک کلاس خاص خود قرار دارد

85 میلی متر، حتی باریک ترین دوربین شبه SLR همچنین یک زوم فوق العاده در نظر گرفته می شود. برای اینکه درک دقیق تری از اندازه این دوربین به شما بدهیم، آن را در کنار یک باتری قلمی و یک کارت نقدی قرار داده ایم تا بتوانید اندازه دقیق دوربین را درک کنید.

متاسفانه این دوربین در برابر عوامل محیطی مقاوم نیست و باید در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار از آن مراقبت کنید.

  • لنز دوربین

دوربین کانن Canon SX420 یک لنز vario با طیف وسیعی از 1008-24 میلی متر با دیافراگم F3.5-F6.6 و 42 برابر افزایش داشته است. ما باید از لنز واید 24 میلی‌متری این دوربین تشکر کنیم که عکس‌های عریض واقعاً برجسته و ویژه‌ای را در اختیار عکاس قرار می‌دهد. همچنین کیفیت سوپر تله با لنز 1008 میلی متری فوق العاده مناسب و قابل قبول است.

لنز این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است که به خصوص در سرعت های شاتر پایین بسیار موثر و کاربردی است. لنز این دوربین به حالت فوکوس دستی نیز مجهز شده است.

  • صفحه نمایش و چشم

کانون Canon SX420

مجهز به صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 230 هزار نقطه است. اندازه و وضوح این صفحه نمایش در کلاس دوربین های مشابه از کیفیت استاندارد برخوردار است. این دوربین چشمی ندارد و نبود آن می تواند مشکل ساز باشد. به خصوص با نور قوی و مستقیم دوربین که دیدن صحنه مورد نظر را از طریق صفحه سخت می کند. این مشکل زمانی تشدید می شود که قابلیت نصب چشمی خارجی در این دوربین تعریف و گنجانده نشده باشد.

  • کیفیت ویدیو

با دوربین SX420 می توانید ویدیوهای با کیفیت تماشا کنید HD و وضوح 1280×720 ضبط این کیفیت و این وضوح بسیار پایین و برای دنیای دیجیتال امروزی نامناسب است. اکنون که حتی ساده‌ترین دوربین‌های کامپکت و حتی بیشتر از آن دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، Full HD می‌گیرند، کیفیت HD واقعاً برای دوربین‌های ارائه‌شده در سال 2016 نامناسب و نامناسب است.

همچنین این دوربین مجهز به هیچ خروجی برای نصب میکروفون و هدفون نیست و این یکی از مشکلات و معایب این دوربین است.

  • اتصالات، حافظه و باتری

دوربین کانن Canon Powershot SX420 قابلیت اتصال به وای فای و NFC که انتقال عکس ها و فایل ها از دوربین به گوشی یا تبلت را بسیار آسان و راحت می کند. این دوربین را از طریق به کامپیوتر وصل کنید USB 2.0 باتری این دوربین قابلیت ثبت ۱۹۵ عکس را دارد که با ظرفیت باتری سایر دوربین های مجازی قابل مقایسه است. SLR گرفتن عکس 336 با یک بار شارژ خیلی کوچک و غیرقابل قبول به نظر می رسد. دوربین SX420 با توجه به دوربین های موجود در رده خود، کیفیت باتری پایینی دارد. اما نکته قابل توجه قیمت بسیار مقرون به صرفه این دوربین است که شاید دلیل کافی برای خرید و آماده شدن آن باشد.

  • محتویات داخل جعبه

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.




آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX420" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX420"، کلیک کنید.