آغاز تمرینات تیم بعثت کرمانشاه/ برای ماندن در لیگ آمده‌ایم

آغاز تمرینات تیم بعثت کرمانشاه/ برای ماندن در لیگ آمده‌ایم

امسیرو/کرمانشاه سرپرست تیم بعثت کرمانشاه گفت: تمرینات تیم بعثت برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آغاز شده است.

کیومرث لرستانی در گفت و گو با خبرنگار امسیرو، بااشاره به قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: این رقابت‌ها تحت عنوان «جام آزادگان» به  مدت 34 هفته برگزار می‌شود که تیم بعثت در اولین دیدار خود در شیراز به مصاف تیم شهرراز این شهر می‌رود. 

وی افزود: باوجود اینکه هنوز زمان شروع دقیق رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال مشخص نیست، اما تمرینات تیم بعثت در ورزشگاه کارگران تهران آغاز شده است. 

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه رضا مرتضی زاده به عنوان سرمربی و فرشید استحقاری به عنوان مربی هدایت تیم بعثت را در رقابت‌های لیگ دسته اول برعهده خواهند داشت، عنوان کرد: برای تشکیل تیم تاکنون 18 بازیکن مورد گزینش قرار گرفته‌اند و مشغول انجام تمرینات هستند و با هفت تا هشت بازیکن نیز قرارداد بسته شده است. 

لرستانی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم بعثت برای ماندن در رقابت‌های لیگ دسته اول آمده، افزود: طبق برنامه ریزی‌، در یکی دو سال اول حضورمان در رقابت‌های لیگ دسته اول برای ثبیت جایگاه خودمان تلاش می‌کنیم و سعی می‌شود جزو تیم‌های میانه جدول باشیم. 

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود به رقابت‌های لیگ برتر است که باید ظرف سه سال آینده به آن دست پیدا کنیم. 

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه ضمن درخواست از مسئولین استانی برای حمایت از این تیم، گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول متفاوت از لیگ دسته دوم است و در این راه به حمایت مسئولین استانی نیاز داریم. 

تیم بعثت کرمانشاه که فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور داشت، امسال با خرید امتیاز تیم کویر مقوا تهران، مجوز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد.

پایان خبر امسیرو 

آغاز تمرینات تیم بعثت کرمانشاه/ برای ماندن در لیگ آمده‌ایم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز تمرینات تیم بعثت کرمانشاه/ برای ماندن در لیگ آمده‌ایم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز تمرینات تیم بعثت کرمانشاه/ برای ماندن در لیگ آمده‌ایم"، کلیک کنید.