بررسی دوربین کانن Canon EOS 77D Body

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon EOS 77D Body

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین حرفه ای Canon 77D / CanonEOS 77D

دوربین جدید Canon EOS 77D و در برخی مناطق EOS 9000D نامیده می شود که بین Canon EOS T7i (EOS 800D) قرار می گیرد، دارای ویژگی های بسیاری مشابه محصولات قبلی کانن است. دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است که می تواند واضح و واضح باشد. کیفیت ضبط و سایر ویژگی های این چنینی سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای است، اما پردازنده آن در مقایسه با پردازنده EOS 80D که Digic 6 بود، به Digic 7 ارتقا یافته است. دوربین از آخرین فناوری حسگر روز که در سایر دوربین های رده بالا می بینیم بهره می برد

دوربین Canon EOS 77D در دست

تغییراتی در اندازه و وزن این دوربین نسبت به مدل قبلی ایجاد شده است EOS 80D در مقایسه با مدل قبلی که 650 گرم بود، 499 گرم وزن کمتری دارد. هدف به روز رسانی مدل های سری Rebel یا این نوع محصولات برای علاقه مندان و افرادی است که از این نوع محصولات استفاده می کنند. دوربین Canon EOS 77D سرعت بالاتر و کنترل کمی بیشتر از مدل Rebel T7i ارائه می دهد.

یکی از تفاوت های EOS 77D و EOS T7i صفحه نمایش LCD است، در واقع همان صفحه نمایش بالای این دوربین است، نیاز به صفحه نمایش در این مکان کاهش صفحه نمایش بزرگ در پشت دوربین است. اما یک تفاوت از دوربین های DSLR به خصوص برای علاقه مندان آن باقی مانده است.

دکمه قفل عقب یکی دیگر از ویژگی های مدل های نیمه حرفه ای و حرفه ای DSLR در مقایسه با سری Rebel است، این قابلیت باعث می شود در هنگام عکاسی و کنترل آن را راحت تر نگه دارید.

سایر ویژگی های این دوربین:

  • سنسور 24 مگاپیکسلی
  • 45 نقطه تشخیص فاز سیستم فوکوس خودکار
  • 45 نقطه تشخیص فاز سیستم فوکوس خودکار
  • پردازنده Digic 7
  • صفحه نمایش 3 اینچی
  • صفحه نمایش LCD بالایی برای اطلاعات عکسبرداری
  • عکاسی پیاپی 6 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری 1080/60P با ورودی میکروفون
  • قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث
  • وزن بدن 540 گرم است

عکاسی Canon 77D با کیفیت Full HD 1080p


دوربین Canon EOS 77D از فیلمبرداری با وضوح Full HD 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه با فرمت MP4 و فشرده سازی IPB و 30 فریم در ثانیه در فرمت MOV با فشرده سازی ALL-I در زمان گذر زمان در داخل دوربین پشتیبانی می کند، فیلمبرداری با استفاده از Dual Pixel CMOS AF سریع است. و دقیق تشخیص قدرت چهره و فوکوس خودکار Movie Servo، صفحه نمایش لمسی این دوربین کنترل فیلم را برای کاربر آسان می کند، تصاویر ضبط شده در حداکثر می باشد و تا حد امکان توسط 5- کنترل می شود. تثبیت کننده محور، تا تصاویری صاف و بی عیب داشته باشیم. همچنین دارای جک میکروفون خارجی بر روی بدنه است که با اتصال میکروفون خارجی می توانید صدا را بهتر کنترل کنید. علاوه بر این، دوربین حرفه ای Canon 77D دارای حالت عکاسی HDR است که در سناریوهای کنتراست بالا تصویر قابل توجه تری را با جزئیات بیشتر در اختیار ما قرار می دهد. در این حالت دو تصویر HD با نوردهی های مختلف یکی معمولی و دیگری نور کم (کم نور) گرفته می شود و این تصاویر ادغام شده و در فرمت خروجی آماده می شوند. با گیره ای که تا 95% را پوشش می دهد.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

تجهیزات داخل این اتاقک

  • بند دوربین
  • بدنه دوربین
  • باتری
  • شارژر


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon EOS 77D Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon EOS 77D Body"، کلیک کنید.