بررسی دوربین کانن canon powershot SX410

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن canon powershot SX410

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

نمای کلی دوربین دیجیتال Canon Powershot Canon Powershot sx410

دوربین دیجیتال کامپکت سوپرزوم خانگی Canon powershot sx410 hs

دوربین کانن Canon Powershot sx410 دوربینی با آخرین تکنولوژی روز دنیای عکاسی است که عکاسی را برای کاربران آسان و لذت بخش می کند. این دوربین با ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله 40 برابر زوم اپتیکال (24-960 میلی متر) و یک لنز واید 24 میلی متر طیف گسترده ای در عکاسی را برای کاربر فراهم می کند تا با دوربین خود از بازترین مناظر طبیعت تا بسته ترین نماها را به تصویر بکشد. جالب اینجاست که این نماهای بسته بسیار واضح و شفاف خواهند بود و مقیاس بندی وضوح آنها را کاهش نمی دهد، در این زمینه باید از لرزشگیر تصویر و خوب دوربین هوشمند SX410 سپاسگزار بود.

دوربین کانن Canon Powershot sx410 سنسور 20 مگاپیکسلی CCD آنها همچنین پردازنده آن را دارند DIGIC4 ممکن است این دو در کنار هم به خلق تصاویری روشن، شفاف، زیبا و طبیعی منجر شوند. این سنسور و پردازنده در کنار هم کیفیت خاصی به دوربین داده اند که همان نمایش جزئیات تصویر است. این امر به ویژه زمانی مشهود است که عکس‌ها در اندازه بزرگ چاپ می‌شوند یا در نماهای بزرگ‌تر برش داده می‌شوند. این نمایش جزئیات حتی در عکس های گرفته شده در نور کم نیز وجود دارد.

ویژگی های کلیدی دوربین دیجیتال Canon Powershot Canon SX410


سنسورCCD 20 مگاپیکسل با نسبت تصویر 2.3/1


لنز 960-24 میلی متر با نسبت 40 برابر پوسته پوسته شدن


فیلمبرداری HD با کیفیت وضوح 720 با گزینه هایی برای بزرگنمایی و بزرگنمایی


صفحه نمایش با کیفیت 3 اینچی 640*480 پیکسل


پردازنده DIGIC4

صفحه نمایش این دوربین 3 اینچی است که با 230000 امتیاز کیفی دید خوبی از عکس مورد نظر کاربر ارائه می دهد. نشان می دهد کیفیت خوب این صفحه نمایش در هنگام نمایش عکس ها، فایل های ویدئویی و نمایش تنظیمات منو نیز انتظارات کاربر را برآورده می کند.

تنظیمات نوردهی نسبت به مدل های قبلی Powershot بدون تغییر باقی می ماند و شامل خودکار، دستی، موقعیت و فیلم می شود. تنظیم خودکار دوربین کانن Canon Powershot sx410با انتخاب بهترین تنظیمات لازم است بسته به موقعیت و شرایط عکاسی، این اطمینان را به عکاس می دهد که بهترین و زیباترین عکس ها را بگیرد.

حالت های عکاسی و فیلترهای جذابی مانند حالت چشم ماهی وجود دارد چشم ماهی دوربین اسباب بازی دوربین اسباب بازی افکت پوستر گرافیکی، افکت مینیاتوری و عکاسی سیاه و سفید از جمله ویژگی هایی است که باعث جذابیت بیشتر فرآیند عکاسی می شود و کاربر بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس و یا استفاده از لنزهای مختلف می تواند به نتایج جالبی دست یابد.


روی دوربین کانن Canon Powershot sx410 همچنین قابلیت تنظیم دستی دوربین در بخش هایی مانند سرعت شاتر و اندازه دیافراگم تعبیه شده است. عکاسی با این دوربین نیز بسیار آسان است، تنها با فشردن دکمه ضبط ضبط) ) فیلم با کیفیت HD HD و رزولوشن 720 در اختیار مخاطب قرار می گیرد. عملکرد بزرگنماییداخل، خارج
) در حین فیلمبرداری از جمله قابلیت های قسمت فیلمبرداری این دوربین می باشد.

اما هنوز هم چشمگیرترین بخش دوربین Powershot است SX410 Canon این ویژگی بزرگنمایی است که ممکن است کاربر را شگفت زده کند. پوسته پوسته شدن 24×960این دوربین قابلیت زوم بر روی مناظر وسیع را در اختیار کاربر قرار می دهد او می تواند بسته ترین پرتره ها را از سوژه مورد نظر خود که از او دور است به دست آورد.

همچنین با وجود عملکرد خوب دوربین هوشمند پاورشات SX410 کانن می‌تواند در شرایط کم نور حتی بدون استفاده از سه پایه، تصاویر واضح و پایدار بگیرد. این سیستم به طور خودکار حرکات دوربین را آنالیز می کند و بر این اساس از بهترین راه برای از بین بردن لرزش ها و لرزش ها استفاده می کند و به عکاس کمک می کند تا حرکت پایدار و بدون لرزش را ثبت کند. هنگام گرفتن این سیستم از حالت ها خوب به طور معمول خوب حرکت دهید (به حرکات افقی دوربین به سمت راست و چپ می گویند قلم. ) خوب ماکرو (هیبرید) و خوب از سه پایه فعال استفاده می کند. این حالت ها هم در هنگام عکاسی و هم در هنگام عکاسی با تشخیص سوژه آنها بهترین عملکرد تثبیت کننده دوربین را فعال می کنند و تصویر مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

محتویات داخل جعبه

  • دوربین دیجیتال پاور شات SX410 IS
  • بسته باتری NB-11LH
  • شارژر باتری CB-2LF
  • در لنز دوربین بند
  • بند مچ دست WS-DC12

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن canon powershot SX410" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن canon powershot SX410"، کلیک کنید.