ارتباط رسانه، موسیقی و نوجوان بررسی می‌شود

اولین نشست از سلسله نشست‌های عصر موسیقی نوجوان با موضوع «رسانه – موسیقی – نوجوان» برگزار می‌شود.

به گزارش امسیرو به نقل از روابط عمومی باشگاه موسیقی نوجوان، از آنجایی که موسیقی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار فرهنگی، هنری و آموزشی، نقش بی‌بدیلی در رشد، تکامل و شکل‌گیری شخصیت نوجوان دارد و از طرفی در ایران، ابعاد موسیقی نوجوان با مسائلی پیچیده رو به رو بوده و با روش‌های تک‌بعدی و تک‌پایه حل‌ناشدنی است، لازم است گفت‌وگوهایی فراگیر در سطح کلان شکل گیرد تا علاوه بر به کارگیری خرد جمعی در تبیین و ریشه‌یابی مسائل، سازوکاری اجتماعی در ترسیم چشم‌اندازی روشن برای زیست بوم موسیقی نوجوان بر مبنای اخلاق و فرهنگ غنی ایرانی فراهم شود.

در همین راستا اولین نشست از سلسله نشست‌های عصر موسیقی نوجوان با موضوع «رسانه – موسیقی – نوجوان» با حضور جناب آقای محمد صادق باطنی مدیر شبکه کودک و نوجوان و دکتر احسان شاه قاسمی پژوهشگر و استاد دانشگاه به میزبانی دکتر پدرام جواد زاده پژوهشگر حوزۀ موسیقی در روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن شماره هشت باغ کتاب برگزار می‌گردد.

ارتباط رسانه، موسیقی و نوجوان بررسی می‌شود

پایان خبر امسیرو 

ارتباط رسانه، موسیقی و نوجوان بررسی می‌شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتباط رسانه، موسیقی و نوجوان بررسی می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتباط رسانه، موسیقی و نوجوان بررسی می‌شود"، کلیک کنید.