بررسی دوربین کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135 STM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135 STM

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال حرفه ای Canon EOS 7D Mark 2 Canon EOS 7D Mark 2 18-135

دوربین دیجیتال EOS 7D پس از پنج سال کار در زمینه دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای، کانن از نوآورانه‌ترین نمونه فناوری به باقیمانده‌ای از دوره‌های قبلی تبدیل شده است. دلیل این امر جدا از جایگزینی فناوری این دوربین، دوران دوربین های حرفه ای است. DSLR APS-C گذشته است

اما واضح است که Canon اینطور فکر نمی کند، زیرا آنها سیستم فوکوس خودکار حرفه ای را در این دوربین که یکی از بهترین بدنه های اطراف را دارد ارتقا داده اند. در حالی که نیکون عکاسان حرفه ای خود را به سمت دوربین های فول فریم سوق می دهد، کانن تمایل دارد گزینه هایی را ارائه دهد. دوربین عکاسی دیجیتال 7D Mark II که مدت ها منتظر بوده، نقاط قوت مدل قبلی خود را دارد و دارای فوکوس خودکار و فیلم برداری عالی است.

دوربین عکاسی دیجیتال 7D Mark II Canon دارای 65 نقطه فوکوس است، سنسوری با اندازه 150 هزار پیکسل RGB و آخرین نسخه تشخیص و ردیابی هوشمند یاiTR که برای عکاسی از طبیعت آرام مناسب است. بنابراین، با کمک iTR و با انتخاب نقطه فوکوس می توانید با نگه داشتن دکمه شاتر تا نیمه روی سوژه متحرک فوکوس کنید. در چنین شرایطی دوربین به طور خودکار از هر نقطه لازم برای ردیابی سوژه اصلی استفاده می کند.

سرعت عکاسی پیاپی در این دوربین به 10 فریم در ثانیه می رسید که تا چندی پیش مختص دوربین های ورزشی بود.

سنسور تصویر اصلی این دوربین نوع دیگری از طراحی است فوکوس خودکار Dual Pixel این در 70D استفاده شد، یعنی خروجی های 20 مگاپیکسلی و اینکه وقتی آینه بلند می شود، دوربین می تواند اطلاعاتی در مورد موقعیت جسم و عمق آن به دست آورد. بنابراین نقاط فوکوس بیشتر، ردیابی سوژه آسان تر و غیره نمای زنده تضمین می شود که هنگام عکسبرداری بهتر است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری نیز دارد 1080/60p HD نیز دارد


ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال EOS 7D Mark II Canon:

  • سنسور فوکوس خودکار CMOS دو پیکسل 20 مگاپیکسل
  • عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار
  • سنسور فوکوس خودکار 65 نقطه ای از نوع متقاطع
  • سنسور اندازه گیری RGB 150000 پیکسل
  • پردازنده دو دیجیتال 6
  • در برابر عوامل محیطی مقاوم است
  • رابط USB 3.0
  • GPS داخلی
  • باتری LP-E6N با ماندگاری بیشتر
  • سرعت شاتر از 1.8000 ثانیه تا 30 ثانیه
  • ذخیره سازی گنجانده شده است CF و SD

تفاوت های اصلی در EOS 7D Mark II Canon:

چه تفاوت هایی ممکن است در نیم دهه رخ دهد؟ دوربین 7D به جز اولین دوربین های با فیلمبرداری HD اما این ویژگی از آنچه در دوربین های فعلی انتظار می رود فراتر نمی رود، اگرچه هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده است. سیستم دو پیکسل ج 7D Mark II Potenticell فوکوس خودکار شگفت انگیزی را هنگام فیلمبرداری ارائه می دهد زیرا می تواند موقعیت و فاصله سوژه را در هر فریم تخمین بزند. بنابراین می توانید انتظار فوکوس خودکار را داشته باشید 7D II هنگام عکسبرداری به آن اعتماد می شود و این یک نقطه فروش بزرگ این دوربین برای فیلمبرداران محسوب می شود.

از نظر عکاسی از لحظه ارائه می توان فهمید 7Dکانن اقداماتی را برای ارتقاء سنسور انجام داده است و انواع مختلفی از همان سنسور در اکثر محصولات کانن دیده می شود.

دوربین عکاسی دیجیتال Canon EOS 7D Mark II Canon از ماه نوامبر قیمتی معادل 1799 دلار برای بدنه و 2149 دلار با لنز 18-135 میلی متری دارد. f3.5-5.6 به بازار خواهد آمد.


شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135 STM"، کلیک کنید.