بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX720

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon PowerShot SX720

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.


بررسی دوربین های کانن Canon PowerShot SX720


به نظر می رسد دوربین های کامپکت با زوم بالا (دوربین های مسافرتی) در چند سال آینده بازار دوربین های کامپکت را در اختیار خواهند گرفت و طرفداران و علاقه مندان زیادی پیدا خواهند کرد. شرکت های بزرگ دوربین در حال حاضر دوربین های مسافرتی را با بزرگنمایی بیش از 30 برابر تولید و به بازار عرضه می کنند. دوربینی که به راحتی در جیب جا می شود و کاربر با حمل و نقل آن مشکلی ندارد.در همین راستا کانن دوربین جدیدی را معرفی کرد که به اصطلاح Canon PowerShot SX720 که زوم 40 برابری دارد و برد لنز آن 24-960 میلی متر است. این دوربین به راحتی در کیف یا جیب قرار می گیرد و علیرغم اندازه کوچکش ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار عکاس قرار می دهد.



ویژگی های اصلی دوربین Canon PowerShot SX720


  • سنسور CMOS 20.3 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر رقم 6
  • عکاسی پیاپی 5.9 فریم در ثانیه، 4.6 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار
  • صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 922 هزار نقطه
  • کیفیت فیلم فول اچ دی با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه
  • محدوده لنز 24-960 میلی متر با زوم 40 برابر


علاوه بر بهبود باورنکردنی قدرت زوم این دوربین، بسیاری از گزینه ها و ویژگی های اصلی این دوربین نسبت به مدل سال گذشته SX710 ب تغییر باقی می ماند. دوربین جدید SX720 از سنسورCMOS وضوح 20.3 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر دارد رقم 6 علاوه بر این، این دوربین ضریب اطمینان عکاس را در هنگام استفاده از زوم بالا برای دستیابی به عکس هایی با وضوح و وضوح و فوکوس دقیق از فناوری افزایش می دهد. خوب

سبک (لرزشگیر هوشمند تصویر) یا از لرزشگیر هوشمند تصویر استفاده می کند. Canon ادعا می کند که این فناوری باعث بهبود عملکرد دوربین و کاهش تاری تصویر در هنگام لرزش دوربین می شود.

بیایید نگاهی دقیق تر به لنز شگفت انگیز این دوربین با زوم بالا بیاندازیم. محدوده لنز این دوربین 960-24 میلی متر و از یک عنصر HI-UD سه عنصر UD و سه عنصر عدسی کروی شکل می گیرد. مجموعه این عناصر در کنار هم به بهبود کیفیت تصویر و زوم تا حد امکان در محدوده فاصله کانونی موجود کمک می کند. حداکثر دیافراگم این لنز f/3.3 در زاویه باز 24 میلی متر و حداقل دیافراگم آن f/6.9

دارای زاویه چنگال 960 میلی متر است. این اولین بار است که چنین فناوری لنز و زوم بر روی بدنه دوربینی با این ظرافت و اندازه کوچک قرار می گیرد. بنابراین، اگر کیفیت عکس ها در عمل دقیقاً همان چیزی باشد که اعداد و ارقام این دوربین روی کاغذ ادعا می کنند، باید بگوییم که با یک پدیده واقعا شگفت انگیز روبرو خواهیم شد.

اگر شما نیز مانند ما مشتاق دانستن پاسخ این سوال هستید، کمی بیشتر صبر کنید و وب سایت ما را دنبال کنید تا دوربین وارد بازار شود و تست های متخصصان نخبه را پشت سر بگذارد و سربلند یا شکست خورده از آزمون بیرون بیاید.
پنل دوربین عقب بسیار شبیه به مدل قدیمی است SX710 ایناهاش. اکثر دکمه ها و پیچ های شاسی و تنظیم بدون تغییر باقی مانده اند. تنها چیزی که اضافه شده و بسیار به چشم می آید جای انگشت شست است که نزدیک پیچ تنظیم قرار دارد. چیزی که کار با دوربین را راحت می کند و نبود آن در مدل دوربین قبلی کاملا احساس می شود. پیچ تنظیم دکمه زوم و فیلمبرداری و شاسی پاور بالای دوربین بدون تغییر باقی مانده و مانند مدل قبلی است.

دوربین کانن Canon PowerShot SX720 قابلیت عکاسی پیاپی تا 5.9 فریم در ثانیه. اگر از فوکوس خودکار در هنگام عکاسی پیاپی استفاده شود، سرعت به 4.6 فریم در ثانیه کاهش می یابد. نسبت تصویر این دوربین 16:9، 3:2، 4:3
و
1:1 است . کیفیت ضبط آن HD کامل با دو سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه. فرمت تصویر ویدئویی این دوربین MPEG-4 AVC/H.264 و فرمت صوتی آن MPEG-4 AAC در قالب است MP4 ثبت می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین، دوربین آن است SX710 بعدها به این سری از دوربین ها قابلیت اتصال به آن اضافه شد وای فای

و NFC امکان انتقال فایل از دوربین به گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های هوشمند را فراهم می کند. صفحه نمایش این دوربین همچنان ثابت است و نمی توان آن را جابجا کرد. اندازه آن 3 اینچ و وضوح آن 922k نقطه است. این صفحه نمایش دارای پوشش هایی است که امکان نمایش خوب تصاویر را در تمامی شرایط نوری فراهم می کند.

فن آوری کمک به پوسته پوسته شدن محصول این دوربین هم داره این فناوری به عکاس این امکان را می دهد که به راحتی سوژه خود را در محدوده وسیع و تله فوتو در فوکوس نگه دارد. حالت نکات برجسته داستان این دوربین همچنین دارای این است که از مجموعه عکس ها یک آلبوم عکس جذاب می سازد و به صورت فیلم در اختیار کاربر قرار می دهد.
باتری دوربین کانون Canon PowerShot SX720 با هر بار شارژ و در صورت روشن بودن حالت، می تواند تا 250 عکس بگیرد اکو یا کم مصرف با یک بار شارژ می توان ۳۵۵ عکس گرفت.

همچنین با هر بار شارژ می تواند تا 50 دقیقه فیلم ضبط کند. خروجی های این دوربین نیز خروجی هستند Micro USB 2.0

و میکرو HDMI . خروج AV از این دوربین حذف شد.

دوربین کانن
Canon PowerShot SX720 از مارس 2016 در بازار عرضه می شود و قیمت آن 380 دلار برآورد شده است. محتویات جعبه دوربین Canon SX720 HS در عکس زیر قابل مشاهده است.


شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.



آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX720" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot SX720"، کلیک کنید.