بررسی کانن Canon EOS 5D Mark III Kit 24-105 L

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

کانن Canon EOS 5D Mark III Kit 24-105 L

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین Canon EOS 5D Mark III
دوربین دیجیتال SLR حرفه ای CANON EOS 5D MARK3

در سال 1987 Canon Durbin EOS 650D به جهان ارائه شده است.650D اولین محصول SLRژاپنی با فوکوس خودکار و لنز 35 میلی متری این شرکت بود650D. دوربینی با پایه لنز، دیافراگم و موتور فوکوس کاملاً الکترونیکی، با تکیه بر دکمه‌ها و کنترل‌های الکترونیکی، کانن روندی را آغاز کرد که اکنون، 25 سال بعد، دیگر برندها دنبال کردند، دوربین‌های کانن. Canon EOS 5D Mark III از سری دوربین EOS به جهان ارائه دهد.

تا حالا 5 D این یک سریال انقلابی و یک تحول عظیم در دوربین های سری است EOS یک دوربین ایجاد کرد 5 D اولین محصول DSLR در سال 2012 فول فریم و ارزان است.5D Mark III اولین DSLR با قابلیت فیلمبرداری HD کامل بودو این تحول عظیم و انقلابی در بازار ایجاد کرد. در قلب این دوربین همان مدل است EOS 7D یک سنسور 22 مگاپیکسلی فول فریم برای تصاویر و موارد مشابه در نظر گرفته شده است EOS-1D X از فوکوس خودکار 61 نقطه ای سود می برد اگر بخواهیم از نیمه خالی شیشه به مشکل نگاه کنیم، دوربین جدید کانن بسیار بی جاه طلبانه و در عین حال با دوربین است. نیکون D800 با سنسور تصویر 36 مگاپیکسلی معرفی شد ماتریس 5 بعدی III ما ناامید خواهیم شد، اما اگر از نیمه پر لیوان به مشکل نگاه کنیم، خواهیم دید که این دقیقا همان چیزی است که حسود می خواست. 5D MATR II آنها به دنبال آن بوده اند و می خواهند دوربین بعدی که ساخته شده است بهتر از دوربین آنها نباشد.
5 D نام تجاری III در مقایسه با مدل های قبلی خود، ارتقا و بهبود یافته است. این دوربین دارای ساختار کلی، کنترل های خارجی و تنظیمات اپتیکال مشابه مدل فول فریم است. 7D البته 7Dنسبت به. تا 5 D نقاط ضعفی وجود دارد که5 D به طور کامل جبران شده است III اسلات کارت حافظه دوگانه را ببینید SD و CF پیچ تنظیمبسته شدن نمایشگاه و دکمهبزرگ پیش نمایش عمق دستی ما هستیم.

مشخصات اولیه دوربین Canon 5D Mark 3 Canon EOS 5D Mark III :

  • سنسور تصویر فول فریم CMOS 22 مگاپیکسل
  • استاندارد ISO 25600-100
  • عکاسی پیاپی 6 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری HD کامل همراه با ضبط صدای استریو با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای
  • سیستم نورسنجی 63 منطقه ای IFCL
  • 100% اپتیکال
  • صفحه نمایش با وضوح 3.2 اینچ 1040 هزار
  • اسلات کارت حافظه دوگانه SD و CF

بسیاری از مشخصات کلیدی 5D Mark III نسبت به مدل 5D Mark II این به طور قابل توجهی با ویژگی هایی مانند سنسور جدیدتر، پردازنده ارتقا یافته است رقم 5 که حساسیت دوربین را به 25600 رسانده است و فناوری سنسور 8 کاناله که امکان عکاسی پیاپی با سرعت 6 فریم در ثانیه را فراهم می کند، طول عمر شاتر به 15000 شات ارتقا یافته است و عملکرد بی صداتر و بی صداتر این دوربین 3 اینچی بهبود یافته آن است. صفحه نمایش و روکش شیشه ای محکم که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. ال سی دی کاملا ضد رفلکس است. البته فوکوس خودکار 61 نقطه ای آن فراموش نشدنی است.
قابلیت فیلم برداری دوربین دیجیتال کیت لنز iOS 5D Mark 3 نسبت به مدل 5D Mark 2 پیشرفت های چشمگیری داشته است از نظر ارگونومی این دوربین دارای سوئیچ مانند 7D می باشد. LIVE VIEW MOTION MODE دوز در پشت است و می توانید خیلی سریع شروع به ضبط کنید، جک هدفون برای گوش دادن و تنظیم دقیق صدا وجود دارد و میزان صدای ضبط شده نیز قابل تنظیم است.
یکی از ویژگی های جدیدی که می توانیم در این دوربین ببینیم، عکاسی است محدوده دینامیکی به این ترتیب 2 عکس گرفته می شود و سپس ادغام می شوند تا یک تصویر با وضوح بالا ایجاد شود، همچنین با افزودن یک مد تولید مثل در مدل 5 بعدی می توانید عکس ها را از جنبه های مختلف مقایسه کرده و آنها را بررسی کنید، علاوه بر این این دوربین می تواند به طور خودکار خطای رنگی لنز را برطرف کند.
هم 5 D Mark 3 منوی جدید و جدیدتری دارد، البته منوی آن شبیه به Mark 2 نیست بلکه بیشتر شبیه به مدل 1D است. بخش جدید راهی برای کنترل سیستم فوکوس خودکار و گزینه دارد بخش AF یک گزینه جایگزین سیستم AF بوده است
فرستنده های رادیویی 600EX-RT و WT-E3-RT همچنین معرفی شده است که در برابر تمامی شرایط آب و هوایی عایق کامل هستند و می توانید 15 فلاش را در 5 گروه تا شعاع 30 متری کنترل کنید.

سایر عملکردهای دوربین 5 D نام تجاری III : تنظیم تراز سفیدی در 6 حالت، فرمت عکاسی ROW فوکوس خودکار، فوکوس دستی، پایه لنز EF چشمی اپتیکال امکان نصب کفشک فلاش جانبی تایمر خودکار 2 یا 10 ثانیه ای فرمت تصویری H.264 پشتیبانی از باتری لیتیوم یون و کارت حافظه SD، SDHC و SDXC .
صفحه نمایش دوربین عقب 3.2 اینچی با وضوح 1040000 پیکسل و طراحی فوق العاده ای دارد و از شیشه محکم ساخته شده است.

به روز رسانی: عملکرد همانطور که انتظار می رود D Mark III5 در نور کم استثنایی است، شگفت آور است D Mark II5 بهتر است و می توانیم با خیال راحت بگوییمIII علامت این یک معجزه عکاسی در نور کم است. ما آنقدر از کیفیت تصویر این دوربین شگفت زده شدیم که اکنون می توانیم کیفیت تصویر آن را با یک دوربین گران قیمت مقایسه کنیم.نیکون D3s به ما اطلاع دهید و همین الان است D3s دارای سنسوری با رزولوشن تنها 12 مگاپیکسل و مارک سوم عکس هایی با همان کیفیت با وضوح 23 مگاپیکسل به ما می دهد. همانطور که گفتیم حساسیت سنسور این دوربین تا 102400 می رسد و در نتیجه کیفیت بالایی که ارائه می دهد قطعا مرزهای عکاسی در نور کم را تغییر خواهد داد.
این دوربین از فناوری به نام مدولاسیون عرض پالس مزیت آن کاهش سرعت آینه دوربین و بارگیری موتور شاتر است.
اندازه این دوربین نسبت به مدل های قبلی کوچکتر است. قسمت بالای دوربین شبیه به مدل 7D است، اما طرح کنترل شبیه به 5D Mark 2 و فقط دکمه است. FNجایش زیر کاپوت عوض شده.موقعیت سوئیچ بر و خاموش بسیار راحت است و در مکانی قرار دارد که از تماس تصادفی انگشت با آن جلوگیری می کند. دکمه های کنترل بالای دوربین برای کاربران کانن کاملا آشنا هستند و صفحه اصلی زیر شاتر قرار دارد.D5 کیفیت بسیار بالایی دارد و بدنه آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دارای روکش کاملا نرم و لاستیکی است که باعث می شود در دست گرفتن دوربین و با وجود لنز بسیار راحت باشد. L کانن وزن متعادلی دارد. 5D Mark 3 دکمه‌های بزرگ‌تری دارد و استفاده از دوربین را آسان می‌کند D5 در هر شرایطی آسان است.
نمونه هایی از تست های انجام شده بر روی کیفیت تصویر Canon 5D Mark III:

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کانن Canon EOS 5D Mark III Kit 24-105 L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کانن Canon EOS 5D Mark III Kit 24-105 L"، کلیک کنید.