بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix B700

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین نیکون Nikon Coolpix B700

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

نیکون Coolpix B700 نمای کلی Nikon Coolpix B700، جدیدترین دوربین با زوم فوق العاده نیکون که نیکون Coolpix B700 نام دارد، زوم قدرتمند و گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. زوم 60 برابر به همراه طراحی موثر محفظه مجهز به GPS و WiFi و همچنین NFC به همراه قابلیت فیلمبرداری 4K از جمله ویژگی های اصلی این دوربین است که آن را به دستگاهی کارآمد و منحصر به فرد برای ثبت بهترین و زیباترین لحظات زندگی مصرف کنندگان تبدیل کرده است. .

ویژگی های اصلی دوربین نیکون Coolpix B700

  • سنسور 20 مگاپیکسلی BSI-CMOS با اندازه ½.3 اینچ
  • لنز شیشه ای NIKKOR ED 1440-24mm با زوم اپتیکال 60 برابر
  • فیلمبرداری 4k با سرعت 30 فریم در ثانیه و Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • مجهز به سیستم Snapbridge برای انتقال فایل از دوربین به گوشی و تبلت از طریق WiFi و NFC
  • صفحه نمایش متحرک 3 اینچی با وضوح 921000 نقطه

مقیاس پذیری منحصر به فرد

زوم 60 برابری این دوربین که با لنز شیشه ای NIKKOR ED به دست می آید، به کاربر این امکان را می دهد که از دورترین سوژه ها و منظره ها عکس های نزدیک بگیرد. حتی اگر زوم اپتیکال 60 برابری کافی نباشد، می توانید از زوم دیجیتال 120 برابری استفاده کنید. با استفاده از این بزرگنمایی ها می توانید از دورترین اجسام عکس بگیرید. عکس های تار و کم کیفیت ناشی از زوم یا لرزش زیاد دوربین را فراموش کنید. دوربین نیکون Coolpix B700 مجهز به سیستم واقعیت مجازی اپتیکال Dual Detect است که با بهبود عملکرد واقعیت مجازی لرزش دوربین را کاهش می دهد و به ایجاد وضوح و شفافیت در عکس نهایی و حتی در فایل های ویدئویی کمک می کند، لرزش دوربین و در نتیجه کاهش تصویر را کاهش می دهد. ایستا و شفاف می شود. عملکرد VR نه تنها کیفیت عکس های زوم شده را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد دوربین را در شرایط کم نور نیز بهبود می بخشد.

کیفیت عکس

دارای سنسور CMOS 1/2.3 اینچی 20.2 مگاپیکسلی با نور پشت. این دوربین همچنین دارای یک لنز NIKKOR با زوم اپتیکال 60 برابری است که به طور موثر فاصله کانونی 24-1440 میلی‌متر را ارائه می‌دهد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به زوم اپتیکال 40 برابری دارد. این لنز همچنین از دیافراگم متغیر f/3.3-6.5 استفاده می کند. و نیکون دوربین را به زوم دیجیتال 4 برابری مجهز می کند تا قابلیت زوم آن را افزایش دهد. و چیزی که در این دوربین جدید است، قابلیت عکاسی با فرمت RAW است که در این کلاس نادر است. به طور کلی، این موارد افزوده شده در کیفیت تصویر به اوج خود می رسد که با گوشی های هوشمند میان رده موجود در بازار امروزی مطابقت دارد. اگرچه ممکن است این مورد باشد، اما لزوماً چیز بدی نیست. در نور خوب، دوربین همچنان رقابتی باقی می ماند و عکس ها و فیلم های عالی ارائه می دهد. تصاویر واضح، اشباع شده و بازتولید رنگ کاملا دقیق است. علاوه بر این، با توجه به سنسور کوچکتر، محدوده دینامیکی نیز بسیار خوب است، بنابراین کیفیت کلی تصویر خوب است، اگرچه به خوبی دوربین های با سنسورهای 1 اینچی بزرگتر نیست. همچنین، دوربین نمی‌تواند با دوربین‌های DSLR یا دوربین‌های بدون آینه پایین‌رده هماهنگی داشته باشد.


عکاسی در نیکون Coolpix B700

دوربین P900 می تواند با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 فول اچ دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه عکاسی کند، می تواند در حالت SLOW MOTION عکس بگیرد و به راحتی می توانید آنها را با فرمت MP4 ذخیره کنید که برای ویرایش در اختیار شما قرار داده شده است. رایگان و تغییراتی در آن ایجاد کنید. برخلاف مدل های قبلی خود، P900 با کیفیت 1080 فریمی که می گیرد، به پرچمدار سری قبلی خود تبدیل شده است.

در واقع کیفیت FULL HD ارائه شده در اختیار شما با نویز و صداهای محیطی همراه است، البته باید گفت که با فرمت 4K می توانید صدایی با کیفیت و بدون نویز ضبط کنید. همچنین می توانید در ارائه تصاویر با رنگ های طبیعی و شفاف با کیفیت بسیار بالا ضبط کنید.

نیکون همچنین یک سیستم کاهش ارتعاش با تشخیص دوگانه VR 5 محوره برای مقابله با لرزش دست برای ضبط ویدیوهای پایدار نصب کرده است که نسبت به سیستم 4 محوره قبلی پیشرفت خوبی است.

با وجود زوم بالایی که این دوربین دارد، وزن آن چندان متناسب با اندازه آن نیست که عکاسی را برای کاربر سخت کند. این دوربین 565 گرم وزن دارد و دارای یک دستگیره عمیق و کاملا قابل اعتماد است که می تواند جابجایی دوربین در دست کاربر را کاملا راحت و آسان کند. در بالای این دوربین یک پیچ تنظیم حالت عکسبرداری PASM، یک دکمه شاتر و یک دکمه روشن/خاموش قرار دارد. فلاش داخلی، ورودی کابل میکروفون از دیگر امکاناتی است که در لبه بالایی نصب می شود.

در پشت دوربین علاوه بر پیچ تنظیم، دکمه اختصاصی فیلمبرداری و سایر دکمه های معمولی، یک صفحه نمایش متحرک 3 اینچی با وضوح 921000 نقطه وجود دارد که در هنگام عکاسی پوشش 100 درصدی را فراهم می کند. چشمی این دوربین 0.2 اینچی است و وضوح 921k نقطه و پوشش 100 درصدی دارد.

هنگامی که Nikon Coolpix B700 روی حالت های PSAM تنظیم می شود، حساسیت دوربین در محدوده 100-3200 و در سایر حالت های عکاسی در محدوده 100-1600 قرار دارد. بسته به این حالت های عکاسی، سرعت شاتر نیز بین 15 تا 1.4000 ثانیه متغیر است. این دوربین قادر است با فرمت Row (5 فریم در ثانیه در 5 عکس متوالی) عکس بگیرد. لازم به ذکر است که سرعت کارت حافظه استفاده شده بر سرعت عکسبرداری تاثیر می گذارد. در کنار دوربین مسافرتی نیکون A900 که دارای زوم 35 برابری و بدنه بسیار کوچک و جمع و جور است و اولین دوربین کامپکت نیکون با قابلیت عکاسی با فرمت 4k است، دوربین عکاسی نیکون Coolpix B700 نیز اولین دوربین سوپرزوم نیکون با قابلیت تصویربرداری 4k است آن را با سرعت 30 فریم بر ثانیه همچنین این دوربین می تواند فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه را ضبط کند.



اسنپ ​​بریج سیستمی است که در دوربین های نیکون به این نام خوانده می شود و به معنای پلی است که بین دوربین و گوشی های هوشمند و تبلت ها ایجاد می شود و از طریق آن اطلاعات، فایل ها و داده ها از دوربین به گوشی منتقل می شود. این کار از طریق WiFi و NFC امکان پذیر است. این سیستم در دوربین نیکون Coolpix B700 نیز وجود دارد و راحتی لازم را برای انتقال فایل ها به گوشی و ویرایش و اشتراک گذاری آن ها برای کاربر فراهم می کند. همچنین از این طریق می توان از دستگاه های هوشمند مانند گوشی یا تبلت برای کنترل دوربین استفاده کرد. از بهار امسال این دوربین وارد بازار می شود و قیمت آن 500 دلار برآورد شده است. برای بررسی بیشتر این دوربین در این سایت با ما همراه باشید.



شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.



آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix B700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix B700"، کلیک کنید.