بررسی دوربین کانن Canon powershot SX710 HS

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon powershot SX710 HS

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.


بررسی از دوربین Canon Power shot SX710

دوربین دیجیتال کامپکت خانگی Canon powershot sx710

جدیدترین محصول شرکت کانن قطعا می تواند رضایت خریدارانی را که به دنبال یک دوربین جیبی کوچک و در عین حال هستند را جلب کند. کیفیت بالایی دارند. دوربین به روز شده Canon یک پانچ قدرتی SX710که به جای دوربین Canon SX700این دوربین با حفظ برخی از ویژگی های دوربین قبلی مانند زوم وارد بازار شد 30 برابر و با جدیدترین مدل پردازنده کانن رقم 6با ویژگی های دیگر ارتقا یافته است به گونه ای که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند، به خصوص در مواردی که دوربین گوشی های هوشمند به خوبی کار نمی کنند، انجام دادن

ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال Canon Powershot Canon SX710

  • سنسورCMOS 20 مگاپیکسل با ابعاد1/2،3
  • لنزها 750-25 میلی متر با نسبت 30 برابر پوسته پوسته شدن
  • کیفیت فیلم Full HD HD کامل
  • صفحه نمایش با کیفیت 3 اینچی 922000 نقطه و 640*480 پیکسل
  • پردازنده رقم 6
  • قابلیت اتصال به وای فای و NFC



عملکرد اصلی دوربین Powershot Canon SX710 سنسور CMOS ارتقا یافته است. اندازه تراشه این سنسور 1/2.3 می باشد که کیفیت تصویر را از 16 به بالا می کند 20.3 افزایش مگاپیکسل لنز این دوربین 25-750 میلی متر
و ضریب بزرگنمایی آن 30 برابر است . این بدان معناست که این دوربین دارای طیف وسیعی از امکانات عکاسی از گسترده ترین پرسپکتیو تا بسته ترین پرتره ها است. این دوربین هم از توانایی کمک بزرگنمایی کادربندی هنگام بزرگنمایی وضوح و روشنایی بالایی دارد. همچنین وجود عملکرد لرزشگیر تصویر از دیگر ویژگی های این دوربین است کیفیت تصویر را هنگام عکاسی در نور کم بهبود می بخشد.

هیچ تغییر عمده ای در طراحی بدنه این دوربین دیده نمی شود. اندازه صفحه ثابت آن 3 اینچ و وضوح این صفحه نمایش است 640*480 پیکسل کیفیت رندر جزئیات بسیار خوبی دارد.

تنظیمات نوردهی دوربین دیجیتال Canon SX 710 شامل تنظیم خودکار، تنظیم دستی، تنظیم موقعیت و ضبط ویدئو. این دوربین دارای تنظیمات دستی قطعاتی مانند سرعت شاتر و اندازه دیافراگم است. تابع قسمت عکاسی آن نیز بسیار مناسب و قابل عکاسی است HD کامل 1920*1080 دارای و می تواند با سرعت 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

بدون شک کانن مانند سایر شرکت های تولید کننده دوربین، تهدیدی را از جانب گوشی های هوشمند احساس می کند. زیرا هر روز مردم تمایل بیشتری به استفاده از دوربین گوشی دارند به جای اینکه دائماً دوربین در جیب خود داشته باشند. بنابراین نیاز به دوربین های کوچک با سنسورهای بزرگ و قدرتمند که بتوانند عکس هایی با کیفیت بسیار بالا بگیرند بیش از پیش احساس می شود. علاوه بر این، امروزه مشتریان بسیار مشتاق به اشتراک گذاری عکس ها با عزیزان و دوستان خود هستند. به این خواسته مشتری در دوربین جدید Canon با عملکرد فعال NFC پاسخ داده می شود.

در دوربین ها Canon SX710با عملکرد فعال NFC با فعال کردن این گزینه در گوشی هوشمند خود و برقراری ارتباط بین گوشی و دوربین، کاربر می‌تواند عکس‌ها را به گوشی منتقل کرده و آن‌ها را تغییر داده و در نرم‌افزار موبایل به اشتراک بگذارد. از طرفی این دوربین قابلیت کار با لوازم جانبی کانن را دارد که برای چاپ، اشتراک گذاری و نمایش عکس ها استفاده می شود.

این دوربین مجهز به وای فای و قابلیت تنظیم نسبت ابعاد تصاویر 16:9، 3:2، 4:3 و1:1 در طول تیراندازی این دوربین دارای برنامه های نرم افزاری هوشمند نیز می باشد امکان ضربه زدن روی یک نقطه روی تصویر برای فوکوس روی آن نقطه و همچنین امکان فوکوس روی چهره ها وجود دارد. این نرم افزار هوشمند قابلیت تنظیم منوی دوربین مانند تنظیم فلاش، تنظیم میزان نوردهی و حساسیت تصویر و … را نیز دارد. از طریق وای فای وجود دارد

دوربین SX700 کانن که به باتری لیتیومی با عمر طولانی مجهز شده است، ظرفیت ضبط 250 فریم را دارد. اگرچه هنوز ظرفیت باتری را به درستی مدل می کند SX710 برای همه مشخص نیست اما امیدواریم ظرفیتی برابر با دوربین قبلی داشته باشد. این دوربین نیز تنها در یک رنگ مشکی طراحی شده و در فوریه 2015 روانه بازار شد.

محتویات داخل بسته بندی


دوربین پاور شات کانن Canon SX710


باتری NB-6LH


شارژر CB-2LY


مچ بند WS-800

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Canon SX71

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX710 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX710 HS"، کلیک کنید.