برگزاری دوره یاوران امامت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی فارس

برگزاری دوره یاوران امامت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی فارس

امسیرو/فارس رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس بیان کرد: دوره یاوران ولایت با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرماندهان واحد مقاومت خواهر و برادر استان برگزار می‌شود.

کاظم اسماعیلی امروز ۹ مردادماه در خصوص برگزاری این دوره با تأکید بر اهمیت برگزاری این مراسم‌ها، اظهار کرد: دوره یاوران ولایت، اولین گام جدی نقش آفرینی و پرچمداری تشکیلاتی دانش‌آموزان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس افزود: تبیین، تربیت و تشکیلات سه رکن اصلی دوره یاوران ولایت است. این مراسم با حضور مربیان باتجربه برگزار می‌شود که با پشتکار، علاقه و دغدغه‌مند مسائل دانش‌آموزان می‌توانند نویدبخش حرکتی پویا و موثر در سطح مدارس باشند.

اسماعیلی ادامه داد: برای اولین بار دوره یاوران ولایت در دو سطح متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و این دوره در ۵ بازه زمانی ۵ روزه در اردوگاه دانش‌آموزی شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.

پایان خبر امسیرو

برگزاری دوره یاوران امامت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی فارس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری دوره یاوران امامت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری دوره یاوران امامت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی فارس"، کلیک کنید.