تعیین جایگاه های عرضه توزیع سوخت آزاد در شهرستان میناب

تعیین جایگاه های عرضه توزیع سوخت آزاد در شهرستان میناب

امسیرو/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از تعیین سه جایگاه عرضه سوخت در شهر میناب برای سوخت گیری افراد فاقد کارت سوخت و توزیع سوخت آزاد خبر داد.

محمد رادمهر فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در این خصوص اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای تأمین شهرستان میناب برای سه جایگاه در شهر میناب کارت بنزین آزاد اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از جایگاه های سوخت ایثارگران واقع در خروجی میناب به سمت سیریک و جاسک، جایگاه خرم دشت تیرور واقع در خروجی میناب به سمت بندرعباس و جایگاه قلعه معلم محله احمدآباد واقع در بلوار خلیج فارس شهر میناب از بنزین آزاد بهره‌مند شوند.

فرماندار ویژه میناب هدف از این تصمیم را کاهش صف‌های طولانی و افزایش رفاه عمومی در سوخت گیری‌ ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در تمام جایگاه‌ها از طریق کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند و محدودیتی از این نظر ندارند.

رادمهر تاکید کرد: سوخت بنزین و گازوئیل به اندازه کافی در شهرستان میناب موجود است و مردم این شهرستان هیچ گونه دغدغه‌ای در مورد تأمین سوخت مورد نیاز خود نداشته باشند.

پایان خبر امسیرو 

تعیین جایگاه های عرضه توزیع سوخت آزاد در شهرستان میناب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین جایگاه های عرضه توزیع سوخت آزاد در شهرستان میناب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین جایگاه های عرضه توزیع سوخت آزاد در شهرستان میناب"، کلیک کنید.