بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix P900

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین نیکون Nikon Coolpix P900

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین عکاسی دیجیتال سوپرزوم نیمه حرفه ای نیکون coolpix p900

دوربین نیکون Coolpix P900 نیکون واقعا یک دوربین ساده نیست. اگر به دنبال کشف ایده های جدید و شکستن مرزها و محدودیت ها در دنیای عکاسی هستید، دوربین نیکون را انتخاب کنید. Coolpix P900
نیکون، تنها محدودیت شما آسمان است. این دوربین با زوم 83 برابری تمام مرزها و محدودیت ها را برای شما حذف می کند. در دنیای دوربین های دیجیتال با زوم فوق العاده، دوربین های نیکون
Coolpix P900
نیکون در خط مقدم دوربین ها قرار دارد. ظاهر حرفه ای و SLR نوع این دوربین در کنار عملکرد منحصر به فرد آن در تمامی زمینه ها این دوربین را به دوربینی برجسته و مطلوب تبدیل کرد.

مشخصات کلی دوربین دیجیتال نیکون
نیکون Coolpix P900

  • لنزها 2000-24 با محدوده دیافراگم
    f/2.8-6.5 و زوم اپتیکال 83 برابر و زوم دیجیتال 4 برابر
  • 7 فریم در ثانیه، قابلیت عکاسی پیوسته با کیفیت کامل و همچنین 60 و 120 فریم در ثانیه با کیفیت پایین تر.
  • سنسور CMOS 16 مگاپیکسل با ابعاد
    ½.3 اینچ
  • صفحه نمایش چرخشی و تاشو 3.2 اینچی
  • صفحه نمایش چشم الکترونیکی با کنترل خودکار چشم
  • 18 حالت عکاسی شامل عکاسی تایم لپس، عکاسی ماه، تماشای پرنده و پانوراما وجود دارد.
  • فیلمبرداری 4K با قطعنامه
    3840×2160
  • قابلیت اتصال به وای فای ،
    جی پی اس و
    NFC

برای بررسی کاملتر این دوربین از کیفیت لنز آن شروع می کنیم. دو نمای عکسی که در زیر مشاهده می کنید از یک نقطه و زاویه گرفته شده اند و حتی از زوم کامل دوربین نیز استفاده نشده است. نمای اول با عرض 35 میلی متر و نمای دوم با عرض 950 میلی متر ساخته شده است.

5.9 میلی متر – حساسیت 100 – 1/40 – f/3.2

170 میلی متر – حساسیت 200 – 1/500 – f / 5.6

دوربین حتی می تواند دو برابر زوم کند. در این حالت بهتر است از سه پایه استفاده کنید و دوربین را روی حالت عکاسی خودکار قرار دهید تا لرزش ها و لرزش های دوربین تا حد امکان کم باشد و تصویر نهایی با بالاترین وضوح و وضوح ممکن ساخته شود. این حداکثر زوم اپتیکال همه ویژگی های زوم دوربین را نشان نمی دهد. بلافاصله پس از این زوم اپتیکال، زوم دیجیتال دوربین شروع می شود که می تواند قدرت زوم را تا 4 برابر بهبود بخشد. این قدرت زوم دوربین را به ابزاری ایده آل برای عکاسی از حیات وحش تبدیل می کند، جایی که عکاس می تواند بدون نزدیک شدن فیزیکی به سوژه تا حد امکان به آن نزدیک شود.

مسئله این است که در زوم بسیار بالا، تصویر به هر حال پیکسل و سبز است، اما این کیفیت برای دوربینی که تنها 599 دلار قیمت دارد، بسیار مناسب و قابل قبول است. علاوه بر این، این دوربین مجهز به سیستم کاهش لرزش 5 سطحی است. این بدان معنی است که شوک و لرزش را تا 5 برابر کاهش می دهد. این در کنار استفاده از سه پایه کمک زیادی به وضوح و وضوح عکس ها در عکاسی واریو می کند.

عمق میدان عکس ها نیز با توجه به میزان زوم عکس ها از کیفیت خوبی برخوردار است که در دو نمونه بعدی زوم عکس ها با توجه به عمق میدان سوژه مشخص شده است.

17 میلی متر – حساسیت 100-1/500- f4.0


17 میلی متر – حساسیت 100-1/500- f4.0

تجهیزات سیستم اسنپ ​​بریج

اسنپ ​​بریج

این سیستمی است که در دوربین های نیکون به این نام خوانده می شود و به معنای پلی است که بین دوربین و گوشی های هوشمند و تبلت ها ایجاد می شود که از طریق آن اطلاعات، فایل ها و داده های مورد نظر از دوربین به گوشی منتقل شده و تبلت منتقل می شود. . این از طریق امکان پذیر است وای فای و
NFC این سیستم در دوربین نیکون ایجاد شده است
نیکون
Coolpix P900 همچنین وجود دارد و سهولت لازم را برای انتقال فایل ها به گوشی و ویرایش و اشتراک گذاری آنها برای کاربر فراهم می کند.

صفحه نمایش چرخان و تاشو

دوربین نیکون
Coolpix P900 دو راه برای تعریف قاب عکس در اختیار عکاس قرار می دهد. اول از طریق یک صفحه نمایش چرخان و متحرک و دوم از طریق یک چشمی الکترونیکی. صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین از بدنه جدا می شود و بیرون می آید و حول یک لولای تاشو می چرخد. این صفحه نمایش قابل جابجایی به کاربر این امکان را می دهد که در حین عکاسی حتی در زوایای مخاطره آمیز و خاص، دید خوبی داشته باشد. اما وقتی دوربین نیکون گذاشتم
Coolpix P900 نیکون در جلوی چشم، چشمی الکترونیکی آن به صورت خودکار روشن می شود و عکاس می تواند زاویه مورد نظر را با چشمی پیدا کند.

توپوگرافی

دوربین نیکون Coolpix P900 نیکون با توانایی
جی پی اس این به کاربر این امکان را می دهد که عکس ها را به مکان های سفر خود ضمیمه کند و در نهایت یک دفتر خاطرات عکس از سفر خود داشته باشد. این دوربین مکان دقیق هر عکس گرفته شده را ثبت می کند. بنابراین کاربر می تواند سفر خود را در عکس ها و در نهایت در این خاطرات تصویری ردیابی کند
نقشه گوگل،
گوگل +
یا در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. در این زمینه می توان گفت دوربین نیکونCoolpix P900 نیکون همراهی عالی برای سفرهای شماست.

کنترل دستی نوردهی

اگر می خواهید خودتان عکس خود را نورپردازی کنید، این گزینه به راحتی در دسترس شماست. کافی است تنظیمات حالت ها را پیچ کنید
P/A/S/M و سپس شما مسئول تنظیم نور تمام عکس های خود خواهید بود. مثل دوربین ها
SLR . از این قابلیت می توان برای گرفتن عکس های خاص یا ثبت موقعیت های پیچیده استفاده کرد. اما اگر اطلاعات کافی در مورد تنظیمات دستی دوربین ندارید، بهترین راه برای داشتن عکس های خوب و زیبا استفاده از حالت خودکار دوربین است.

شما می توانید آن را در هر نقطه از حرکت تعمیر کنید

هنگام عکس گرفتن از یک اقدام یا رویداد. کافی است انگشت خود را روی شاتر ثابت نگه دارید تا 7 فریم متوالی از رویداد مورد نظر ثبت شود. سپس تصاویری در موقعیت هایی خواهید داشت که هرگز نمی توانستید در یک قاب ببینید.

دوربین برای خلاقیت

باورش سخت است، اما حقیقت دارد! با دوربین نیکون
Coolpix P900 نیکون می توانید به راحتی از سطح ماه عکس بگیرید. گزینه ماه کافی است
حالت قمری
دوربین را فعال کرده و به سمت ماه بگیرید و از زوم اپتیکال 60 برابری و زوم دیجیتال 120 برابری دوربین استفاده کنید. شما یک تصویر منحصر به فرد از سطح ماه دارید که تمام برجستگی ها و فرورفتگی های شگفت انگیز روی ماه را نشان می دهد. افکت سیاه و سفید برای گرفتن عکس های تک رنگ و افکت نقاشی روی بوم را می توان در عکس های پرتره به کار برد، از جمله افکت ها و فیلترهای این دوربین که به عکاس کمک می کند تا عکس های دلپذیر و جذاب تری بگیرد.

فیلمبرداری 4K

دوربین نیکون Coolpix P900 نیکون قادر به فیلمبرداری پانوراما با وضوح Full HD است
3840×2160 همچنین صدا را با کیفیت استریو ضبط می کند. کافی است دوربین را با کابل خارجی به تلویزیون خود متصل کنید و سپس تصاویر ضبط شده را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنید.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix P900" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین نیکون Nikon Coolpix P900"، کلیک کنید.