فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نهاوند در حوزه‌های عمرانی و درمانی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نهاوند در حوزه‌های عمرانی و درمانی - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

امیر محمد گنجی پور در گفتگو با خبرنگار امسیرو، گفت: روستاهای مورد هدف ما روستاهای سطح شهرستان نهاوند است که در این روستاها کلاسهای فرهنگی و آموزشی توسط خواهران و در بخش برادران در کارهای عمرانی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر در سطح روستاهای تاریک دره، سیاه دره و تازناب فعالیت داریم گفت: این برنامه شامل حضور پزشک عمومی در روستاها، ویزیت رایگان پزشک، توزیع رایگان دارو، مشاوره مامایی، کارشناس مامایی، انجام تست قند خون و فشار خون در روستاها از دیگر برنامه‌های این گروه است.

وی با بیان اینکه اردو جهادی از ۱۰ شهریور شروع و تا ۱۶ شهریور ادامه دارد افزود: این اردو تفاوتی که با اردوهای سال‌های قبل دارد زمانش بیشتر شده است و در این اردو هم کارهای عمرانی وهم کارهای درمانی انجام می‌شود.

فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نهاوند در حوزه‌های عمرانی و درمانی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نهاوند در حوزه‌های عمرانی و درمانی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نهاوند در حوزه‌های عمرانی و درمانی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.