بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX60 HS

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon Powershot SX60 HS

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال کامپکت Canon powershot sx60 hs با زوم فوق العاده

دوربین SX50 HS کانن که در سال 2012 معرفی شد، زوم 50 برابری باورنکردنی داشت. اکنون دقیقاً دو سال بعد، کانن با معرفی SX60 و معرفی اولین دوربین با لنز ثابت دنیا با زوم اپتیکال 65 برابر، از دوربین های 60 برابری مانند P600 نیکون پیشی گرفته است.

دوربین PowerShot SX60 HS از سنسور 16.1 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند. این محصول با استفاده از طراحی پیشرفته جذب نور، حساسیت بالایی را برای بهبود ضبط در ISOهای بالا و در عین حال کاهش نویز فراهم می کند. همچنین به لطف سرعت پردازش بالای خود، با دریافت و انتقال سریع داده های تصویر به پردازنده، امکان عکاسی پیاپی سریعتر و فوکوس خودکار سریعتر را برای کاربران فراهم می کند.

معرفی دوربین Canon Powershot SX60:

بزرگترین چیزی که لنزهای پرایم در ازای سوپر پرایم بودن باید از آن چشم پوشی کنند، محدودیت دیافراگم است و SX60 نیز از این قاعده مستثنی نیست. محدوده دیافراگم این دوربین مانند سلف خود F3.4-6.5 است. P600 نیکون نیز دارای همان محدوده دیافراگم است، اما پاناسونیک با زوم 60 برابری FZ70 دارای محدوده دیافراگم F2.8-5.9 است. گفته می شود لرزشگیر تصویر در این مدل بهبود یافته است و از سیستم تصحیح لرزش هشت حالته استفاده می کند. با این دوربین کامپکت فوق العاده قدرتمند، تصور کنید که قدرت عکاسی از حیوانات در طبیعت را از فاصله ای امن، هدف قرار دادن جزئیات معماری بالای یک آسمان خراش، یا مشاهده واضح چهره یک ورزشکار از بالای سکو داشته باشید. دوربین Canon SX60 HS یک دوربین سبک وزن با لنز داخلی و قابلیت کنترل عالی است. لنز دوربین نیز یک لنز اصلی کانن است، به این معنی که تصاویری که با آن می‌گیرید طبیعی و واقعی به نظر می‌رسند – چه در حال عکاسی با زاویه باز یا در انتهای تله فوتو.

اگر از طرفداران دوربین های سوپرزوم هستید، ویژگی های این دوربین شما را مجذوب خود می کند، مانند فاصله کانونی 21 میلی متر برای زاویه باز و 1365 میلی متر برای تله فوتو و 4 حالت دیجیتال که فراتر از این اعداد است. از نظر طراحی بدنه، اصلی ترین تغییری که در این مدل به چشم می خورد، تغییر در دستگیره آن است که در طراحی جدید از دوربین های حرفه ای کانن الهام گرفته شده است. طبق گفته Canon Grip، این دوربین نیز کمی بزرگتر از SL1 Grip است. این تغییر شکل علاوه بر زیبایی بیشتر، قابلیت ثابت نگه داشتن دوربین در فواصل کانونی بیشتر را فراهم می کند.

کیفیت تصویر و فیلم Canon Powershot SX60:

دوربین PowerShot SX60 HS به آخرین پردازنده اختصاصی کانن، پردازشگر تصویر DIGIC 6 مجهز شده است که بهبود قابل توجهی را در کیفیت تصویر هم برای عکس ها و هم برای فیلمبرداری ارائه می دهد. حساسیت به نور به شما این امکان را می دهد که هنگام عکاسی در شرایط تاریک، وضوح بیشتری را با نویز کمتری دریافت کنید. پردازشگر تصویر DIGIC 6 همچنین قابلیت های عملکرد PowerShot SX60 HS را افزایش می دهد و به شما امکان ثبت تصاویر ثابت با وضوح کامل با سرعت بالا را می دهد. فیلمبرداری این محصول بهتر از همیشه است، زیرا پردازشگر تصویر DIGIC 6 امکان فیلمبرداری Full HD با کیفیت 60p و همچنین ضبط MP4 را فراهم می کند. ویدئوی MP4 ضبط شده با این دوربین کاملا فشرده است و نه تنها حافظه را پر نمی کند، بلکه باعث بهبود پخش در دستگاه های تلفن همراه می شود. با استفاده از دوربین PowerShot SX60 HS متوجه کیفیت بالای خاطرات و کلیپ های خود بخصوص هنگام پخش ویدئو از طریق صفحه نمایش HDMI با صفحه نمایش بزرگ خواهید شد و دلیل این کیفیت بالا نمایش فیلم ها با فرمت Full HD با کیفیت 1080p است. وضوح با سرعت واقعی 60 فریم در ثانیه. برای اولین بار در یک مدل PowerShot، Canon ورودی جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به شما امکان می دهد یک میکروفون خارجی اضافی (3.5 میلی متر) را برای ضبط صدا وصل کنید تا صدا را با ویدیوی با کیفیت بالا که ضبط می کند ترکیب کنید. محدوده ISO این دوربین برای نور معمولی بین 100-3200 و برای شرایط کم نور تا 6400 می باشد. اندازه گیری سه حالت نقطه ای، مرکزی و متوسط ​​دارد و سرعت شاتر در حالت دستی و تلویزیون بین 1.2000 ثانیه تا 15 ثانیه است. این دوربین دارای فلاش داخلی و تایمر 2 و 10 ثانیه ای و حالت قابل تنظیم می باشد. از دیگر ویژگی های دوربین Canon SX60 HS می توان به تشخیص چهره، ردیابی فوکوس خودکار و عکاسی پیاپی تا 6.4 فریم در ثانیه اشاره کرد.

زوم قدرتمند این دوربین مجهز به موتور اولتراسونیک و بدون نویز است که در ضبط صدا اختلالی ایجاد نخواهد کرد. فیلمبرداران حرفه ای که از این دوربین استفاده کرده اند اغلب از توانایی تغییر سرعت شاتر و سرعت ISO قبل یا در حین ضبط ویدیو برای کنترل خلاقانه قدردانی می کنند.

ویژگی های دوربین Canon Powershot SX60 Superzoom:

لنز زوم اپتیکال 65 برابر به PowerShot SX60 HS اجازه می دهد تا سوژه ها را در فواصل دور ضبط کند. در واقع این دوربین دارای فناوری پیشرفته ای است که به شما کمک می کند حداکثر بهره را از این دوربین سوپرزوم ببرید. کاربران می توانند با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Zoom Framing Assist زاویه دید وسیع تری داشته باشند و سوژه متحرک را راحت تر بیابند و از عکاسی لذت می برند. هنگامی که سوژه مورد نظر پیدا شد، رها کردن دکمه باعث می شود لنز به موقعیت زوم اصلی خود بازگردد و آماده عکسبرداری شود. حتی با فشار دادن دکمه، می توانید تنظیمات زوم را با استفاده از یک قاب متحرک که روی صفحه ظاهر می شود انجام دهید.

PowerShot SX60 HS راه های زیادی برای کادربندی عکس عالی در اختیار شما قرار می دهد. LCD 3.3 اینچی با زاویه دید عالی (تقریباً 922000 نقطه)، برای عکسبرداری در زوایای غیر معمول باز می شود. حتی به شما امکان می دهد عکس های کاملاً زیبایی از خودتان بگیرید. این دوربین همچنین دارای یک منظره یاب الکترونیکی (تقریباً 922000 نقطه) است که دیدن سوژه ها را هنگام استفاده از دوربین در نور بسیار روشن خورشید یا جلوگیری از لرزش دوربین در حین ثابت نگه داشتن آن آسان تر می کند. از دیگر تغییراتی که در SX60 رخ داد می توان به صفحه نمایش چرخشی 922k پیکسلی و چشم الکترونیکی 922k پیکسلی اشاره کرد که هر دو در مدل قبلی بسیار کمتر بودند. رابط بین دوربین و انگشت شست نسبت به قبل نرم تر و براق تر شده است و به زیبایی دوربین می افزاید. این دوربین با تمام فلاش های سری EX Canon سازگار است. لازم به ذکر است که بدنه Canon PowerShot SX60 HS به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان آن را در دست گرفت و با بزرگنمایی بالا، به راحتی و با دقت عکاسی کرد. اندازه و ابعاد دوربین به اندازه ای بلند است که بتوان آن را با دست پر نگه داشت. طراحی دوربین امکان دسترسی آسان به کنترل ها را فراهم می کند.

اتصال WiFi و NFC از دیگر ویژگی هایی است که به دوربین SX60 HS اضافه شده است. به گفته کانن، استفاده از اینترنت در این دوربین ساده تر و روان تر از هر دوربین دیگری است. باتری SX60 همان باتری لیتیوم یونی NB-10L SX50 است که با شارژر CB-2LC عرضه می شود. آداپتور AC ACKDC80 را نیز می توان به صورت جداگانه خریداری کرد. عمر باتری این دوربین تا 240 عکس با صفحه نمایش روشن و 450 عکس در حالت اقتصادی است. ذخیره سازی روی کارت های SD/SDHC/SDXC/UHS-1 امکان پذیر است.

مشخصات دوربین دیجیتال Canon Powershot SX60 HS:

زوم اپتیکال 65 برابر، لنز واید با تثبیت کننده تصویر و عملکرد عالی در دید دور و نزدیک، سنسور 16.1 مگاپیکسلی CMOS با پردازنده DIGIC 6 که سیستم HS را در این دوربین معرفی می کند و عملکرد عالی دوربین در نور کم را با فرمت فایل HD MP4 به همراه فیلم اختصاصی ارائه می کند. دکمه. امکان بزرگنمایی و فوکوس بی صدا با استفاده از USM و VCM. دوربین SX60 اولین دوربین Powershot است که دارای خروجی میکروفون خارجی است.

قابلیت اتصال با وای فای و NFC و اتصال آسان با دستگاه های مجهز به سیستم اندروید.

کمک زوم هنگام استفاده از تله فوتو به ردیابی سوژه کمک می کند. با استفاده از این برنامه دوربین به طور خودکار بزرگنمایی و کوچکنمایی می کند تا حرکت سوژه را دنبال کرده و روی آن فوکوس کند. فوکوس خودکار سرعت فوکوس را افزایش می دهد که همراه با عکاسی پیاپی تا 6.5 فریم در ثانیه، می توانید در هر لحظه با وضوح کامل عکس بگیرید. صفحه نمایش 3 اینچی با 922000 پیکسل که برای عکاسی در زوایای مختلف به همراه چشمی الکترونیکی 922000 پیکسلی استفاده می شود.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX60 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX60 HS"، کلیک کنید.