افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها

افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که میزان انتشار محتوای تخریبی و اخبار جعلی انتخاباتی در فضای مجازی به‌شدت بالا رفته است.

به گزارش امسیرو، حسین دلیریان-سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی- در صفحه شخصی خود نوشت: آمار تخریب‌ها و اخبار جعلی علیه کاندیداها در فضای مجازی به شدت بالا رفته است؛ حتی برخی کاندیداها، میزان تخریب شان به مراتب بیشتر از تبیین محتوای برنامه محور توسط هواداران و ستادهایشان است.

وی افزود: مثلا بیش از ۷۰ درصد محتواها علیه یکی از کاندیداها تخریبی است. همچنین ربات‌ها و کاربران فیک ضدانقلاب هم به شدت فعال شده‌اند و بر اخبار جعلی ضریب می‌دهند.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در پایان این پست هم با هشتگ‌های مراقب باشیم و اخبار جعلی، خواستار هوشیاری مردم نسبت به این بداخلاقی‌های انتخاباتی شد.

پایان خبر امسیرو

افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها"، کلیک کنید.