معابر تهران همچنان خلوت است

معابر تهران همچنان خلوت است

آفتاب نیوز :

سرهنگ فیروز کشیر درباره آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: در رصد های پلیسی مشخص شد امروز نیز همانند دیروز، معابر پایتخت به خاطر تعطیلی ها خلوت هستند.

وی افزود:خلوتی معابر باعث می شود رانندگان تصور کنند که می توانند سرعت خود را افزایش داده و زودتر به مقصد خود برسند؛ این درحالیست که رانندگان باید توجه کنند خطر در کمین است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، خطاب به رانندگان هشدار داد که با سرعت مجاز و مطمینه رانندگی کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند. 

کشیر با اشاره به کنترل پلیس گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت های غیرمجاز حضور دارند.

معابر تهران همچنان خلوت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معابر تهران همچنان خلوت است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معابر تهران همچنان خلوت است"، کلیک کنید.