رییسی رای خود در انتخابات مجلس را ثبت کرد

رییسی رای خود در انتخابات مجلس را ثبت کرد

رییس جمهور با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

در این مرحله از انتخابات، 90 نامزد با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت، 45 کرسیِ ساختمان بهارستان تعیین تکلیف شود و پروندۀ انتخابات مجلس دوازدهم نیز بسته شود. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند 1402 برگزار شد، سرانجام 245 کرسیِ نمایندگی با انتخاب مردم مشخص شد و برای سایر حوزه های باقی مانده، انتخابات به دور دوم کشید.

رییسی رای خود در انتخابات مجلس را ثبت کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی رای خود در انتخابات مجلس را ثبت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی رای خود در انتخابات مجلس را ثبت کرد"، کلیک کنید.