طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

فرزاد پیشکاری در گفت وگو با خبرنگار امسیرو با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می توانند به ازای خرید از این بستر 220 هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم مرغ و حبوبات عرضه می شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط 200 هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (220 هزار تومانی) علاوه بر یارانه 300 و 400 هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می توانند با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد و فروشگاه های زنجیره ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر 475 هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا 18 اردیبهشت ادامه دارد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.