تورم در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

تورم در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

آفتاب نیوز :

پیمان مولوی، اقتصاددان نیز تاکید کرد: تورم به هسته سخت خورده و تمام کسب وکار ها باید دقت کنند که ما با این روند ادامه خواهیم داد.

او به روند رشد نقدینگی اشاره کرد و گفت: اگر شرایط تغییر نکند، در انتهای سال 1403 به نقدینگی نزدیک به 2 هزار و 400 میلیارد تومان اضافه می شود. یعنی به 10 هزار هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی می رسیم که هم در نوع یک رکورد است و هم تقاضای عجیبی در اقتصاد ایجاد می کند که فقط با رشد های اقتصادی 7، 8 درصدی قابل جبران است و با رشد های اقتصادی 2، 3 درصد قابل جبران نیست.

مولوی پیش بینی کرد: تورم در خوشبینانه حالت در کانال 35 تا 40 درصد خواهد بود و در سناریو میانه، در حدود 40 تا 45 درصد خواهد بود.

تورم در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تورم در سال 1403 چقدر خواهد بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تورم در سال 1403 چقدر خواهد بود؟"، کلیک کنید.