توزیع 200 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد

در دور دوم کمک ها صورت گرفت؛

توزیع 200 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد

استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس 200 بسته معیشتی را بین خانواده های بی بضاعت و مددجویان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در دومین مرحله از تهیه و توزیع بسته های معیشتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و حلول سال نو 200 بسته معیشتی دیگر را بین خانواده های بی بضاعت و مددجویان زیر پوشش مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی توزیع کردند.

علی حسینی مسیول امور دانشجویی مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گفت وگو با خبرنگار امسیرو با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته ها حدود یک میلیون تومان است، اظهار کرد: این دومین سری از توزیع بسته های معیشتی دانشجویان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی است که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد شهر قدس صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد 300 بسته معیشتی دیگر نیز توسط یکی از خیران تامین شده و در ایام منتهی به آغاز سال جدید میان نیازمندان توزیع خواهد شد از همکاری ارکان مختلف دانشگاه، حامد افشاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس  و نیز بانیان امر خیر که متشکل از دانشجویان و استادان هسته نوآوری و فناوری این واحد دانشگاهی بودند، تشکر وقدردانی کرد.

به گزارش امسیرو، مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس که از سال 1399 به همت تعدادی از استادان و دانشجویان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علاوه بر توزیع حدود 700 بسته معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز در طول سال با راه اندازی 12 رویداد خیریه در تامین شهریه دانشجویان نیازمند روز معلولین روز مادر تهیه بسته های معیشتی به مناسبت ماه محرم و … اقدام کرده است.

توزیع 200 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع 200 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع 200 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.