کشف 120 کیلو افیون و دستگیری بیش از 1300 خرده فروش – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

کشف 120 کیلو افیون و دستگیری بیش از 1300 خرده فروش - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری امسیرو، سردار عباسعلی محمدیان به تشریح جزییات اجرای مرحله ششم طرح آرامش در پایتخت پرداخت و گفت: مرحله ششم این طرح به مدت سه روز از نوزدهم لغایت بیست و یکم اسفند ماه و با بهره گیری از تمام توان و استعداد درون و برون سازمانی به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بر ضرورت اجرای مرحله ششم طرح آرامش در شهر متناسب با شرایط پایانی سال و همچنین حلول ماه مبارک رمضان تاکید و اضافه کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و نیز نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برابر تاکیدات سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر پاکسازی محله های شهر تهران از حضور خرده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر و نیز در راستای ارتقا میزان رضایتمندی شهروندان، برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده شهر با تمرکز بر مناطق شوش مولوی و هرندی، پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، اطراف محیط های آموزشی و … به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی و پیشدستانه، در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای اجرای موفقیت آمیز مرحله ششم طرح آرامش در شهر تهران پرداخت و خاطر نشان کرد: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و یگان های انتظامی، یکهزار و 160 معتاد متجاهر و 186 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان، اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح فوق، علاوه بر کشف قریب به 120 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام هشت باند قاچاق مواد مخدر، 20 باب مغازه و منزل مسکونی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن تاکید بر اهتمام پلیس بر تحقق شعار نوروزی سال 1403 و فراهم آوردن سالی آرام و امن برای شهروندان، تثبیت مناطق پاک سازی شده از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و نیز استمرار اجرای طرح آرامش در شهر تا پایان ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را یکی از اولویت های ماموریتی پلیس دانست و اضافه کرد: از عموم مردم درخواست داریم هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

کشف 120 کیلو افیون و دستگیری بیش از 1300 خرده فروش – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 120 کیلو افیون و دستگیری بیش از 1300 خرده فروش – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 120 کیلو افیون و دستگیری بیش از 1300 خرده فروش – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.