808 هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری

808 هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری

سید احمد موسوی : به گزارش امسیرو لرستان ، دکتر سید شمس الدین حسینی دقایقی پیش در نشست خبری با خبرگزاری های استان در خرم آباد گفت : شرکت ملی پخش در توزیع 4 فرآورده اصلی فعالیت می کند که در سال جاری میزان 27 میلیون لیتر نفت سفید به روستاییان استان عرضه شده است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل ، کشاورزی ، صنایع و کشاورزی نیز فعالیت بسیار مطلوبی داشتیم و تاکنون 712 میلیون لیتر نفت و گاز در این حوزه نیز عرضه گردید .

حسینی ادامه داد : همچنین 19 میلیون متر مربع گاز مایع هم برای مصرف جامعه هدف توزیع شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد .

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان با بیان اینکه سوخت پروازهای فرودگاه خرم آباد و بالگردها نیز از این شرکت تامین میشود اظهار داشت : در سال جاری این شرکت تامین سوخت 414 پرواز در فرودگاه خرم آباد را انجام داده و تا به امروز 808000 لیتر سوخت رسانی به پروازها توسط این شرکت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد : سوخت رسانی در حوزه پروازهای مسافربری ، بالگردهای فراجا و اورژانس هوایی بوده که نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش مصرف سوخت داشته ایم .

دکتر حسینی همچنین با اشاره به حمله سایبری به جایگاه ها عنوان کرد : در زمان بروز حمله سایبری با تلاش های مستمر همکاران ، عملکرد استان در مهار و کنترل حمله سایبری بسیار مطلوب بوده و در همان زمان اولیه ظرف دو ساعت کلیه جایگاههای استان به سیستم دستی تغییر وضعیت داده و فعال گردیدند .

46

808 هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "808 هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "808 هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری"، کلیک کنید.