رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفا کرد

رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفا کرد

امسیرو/همدان سخنگوی شورای اسلامی اسدآباد از استعفای رییس شورای اسلامی این شهر خبر داد.

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفت وگو با امسیرو اظهار کرد: حکم قاسم علی شرکایی به عنوان شهردار انتخاب شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر پس از گذشت بیش از سه ماه و نیم مورد تایید استانداری قرار گرفته و به زودی مراسم تودیع و معارفه وی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: قاسم علی شرکایی یکی از اعضا شورای اسلامی این شهر بوده و با توجه به تایید شدن حکم، وی امروز از سمت ریاست شورا استعفا کرد و طی جلسه امروز، 13 اسفند اعضای شورا با استعفا وی موافقت کردند.

رییس جدید شورای شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: با استعفای امروز وی از ریاست شورا و عضو شورا، رسول سلیمانی عضو علی البدل جایگزین شد و بنده نیز با اکثریت آراء به عنوان رییس جدید شورا معرفی شدم. 

به گزارش امسیرو؛ در جلسه 24 آبان ماه امسال با کسب اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد از بین شش گزینه بومی، قاسم علی شرکایی رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

با توجه به این انتخاب مکاتبات لازم توسط شورای اسلامی این شهر با مدیر امور شهری و شوراهای استانداری همدان به منظور صدور حکم شهردار اسدآباد انجام گرفت که سرانجام با گذشت روند طولانی بیش از سه ماه و نیم حکم قاسم علی شرکایی به عنوان شهردار اسدآباد مورد تایید قرار گرفت.

پایان خبر امسیرو

رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفا کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفا کرد"، کلیک کنید.