رییسی: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است

رییسی: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است

رییس جمهور پیش از سفر به الجزایر با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای گفت: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایستهٔ تقدیر است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری امسیرو؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور پیش از سفر به الجزایر با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای اظهار کرد: ابتدا باید خداوند متعال را نسبت به حضور مردم عزیزمان پای صندوق های رای شاکر باشم. زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است.

رییس جمهور با تشکر از برگزارکنندگان، مجریان و ناظران انتخابات اضافه کرد: این عزیزان حقیقتاً با صفا و با محبت و دلدادگی به انقلاب اسلامی، با عشق به مردم، با خدمت گذاری خالصانه خود، رای مردم را با امانت داری انشاءالله در این ساعات می شمارند و مردم عزیزمان را در جریان نتایج انتخابات می گذارند.

رییسی گفت: امیدوارم شکل گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به عنوان پشتوانه های انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند. از همه دست اندرکاران صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: سفر به الجزایر برای شرکت در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز است.

 

 

 

رییسی: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: زمان شناسی و مسیولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است"، کلیک کنید.