بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد

بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد

امسیرو/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از 410 هزار مترمربع و به ارزش 16 هزار میلیارد و 552 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با امسیرو اظهار کرد: در بهمن ماه، 11 فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت 410 هزار و 536 مترمربع و به ارزش 16 هزار میلیارد و 552 میلیون ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کنند. همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهند.

عبادی با تقدیر از همکاری و همراهی مقام قضایی و مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال بیان کرد: تعامل یگان حفاظت اراضی و اداره حقوقی اداره کل در این مسیر موثر بوده و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها نیز قدردانی می کنم.

عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود از موارد زمین خواری را به شماره تماس 1656 (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

پایان خبر امسیرو

بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد"، کلیک کنید.