هفته هفدهم لیگ برتر| پرسپولیس صفر تراکتور صفر تا پایان نیمه اول

هفته هفدهم لیگ برتر| پرسپولیس صفر تراکتور صفر تا پایان نیمه اول

نیمه اول دیدار پرسپولیس و تراکتور گلی برای دو تیم در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، تیم های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان 45 دقیقه اول، به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: وحید کاظمی

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ شجاع خلیل زاده (تراکتور)

گل: ——

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، محمدحسین کنعانی زادگان، گیوری گولسیانی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری. 

دو تیم بازی محتاطی را در دستور کار داشتند و به مرور زمان این پرسپولیس بود که موقعیت های بیشتری را روی دروازه حریف خلق کرد. تراکتور به ندرت صاحب فرصت شد و خوش شانس بود که پرسپولیس نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند.

هفته هفدهم لیگ برتر| پرسپولیس صفر تراکتور صفر تا پایان نیمه اول

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته هفدهم لیگ برتر| پرسپولیس صفر تراکتور صفر تا پایان نیمه اول" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته هفدهم لیگ برتر| پرسپولیس صفر تراکتور صفر تا پایان نیمه اول"، کلیک کنید.