انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/4 سارق و مالخر دستگیر شدند – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/4 سارق و مالخر دستگیر شدند - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

سرهنگ علی کرمی در گفتگو با خبرنگار امسیرو اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته باند سرقت شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب 26 فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفر دیگر، تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه موفق به شناسایی همدستان وی شده و آنها را نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک فرد مالخر نیز که اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان منزل می کرد، دستگیر شد.

کرمی در پایان از توقیف 2 دستگاه خودرو سواری متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و سارقان و فرد مالخر هم برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/4 سارق و مالخر دستگیر شدند – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/4 سارق و مالخر دستگیر شدند – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/4 سارق و مالخر دستگیر شدند – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.