کشف 1.5 تن مکمل دام در سرخه

کشف 1.5 تن مکمل دام در سرخه

امسیرو/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت : با تلاش ماموران پلیس یگان امداد شهرستان، 1500 کیلوگرم مکمل دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد. 

سرهنگ سید جلال حسینی شامگاه 23 اسفند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیتی استقبال از بهار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور سرخه به سمنان به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی موصوف 52 کیسه به وزن یک تن و 500 کیلوگرم مکمل دام قاچاق کشف و ضبط شد . 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است اذعان داشت : تمامی کالاهای کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد و راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

پایان خبر امسیرو

کشف 1.5 تن مکمل دام در سرخه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 1.5 تن مکمل دام در سرخه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 1.5 تن مکمل دام در سرخه"، کلیک کنید.