وزش گرد و خاک در محورهای ۵ استان کشور/ترافیک سنگین در جاده چالوس – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

وزش گرد و خاک در محورهای ۵ استان کشور/ترافیک سنگین در جاده چالوس - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار امسیرو گفت: در محورهای چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده پیچ سرهنگ، هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، شاهاندشت و مبارک آبادو آزادراه پردیس – تهران محدوده تونل شماره ۲ ترافیک سنگین است.

وی از تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داد و گفت: محور فیروزکوه دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک دارای ترفیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در برخی از محورهای استان مازندران خبر داد و گفت: همچنین در برخی از محورهای استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک را داریم.

وزش گرد و خاک در محورهای ۵ استان کشور/ترافیک سنگین در جاده چالوس – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزش گرد و خاک در محورهای ۵ استان کشور/ترافیک سنگین در جاده چالوس – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزش گرد و خاک در محورهای ۵ استان کشور/ترافیک سنگین در جاده چالوس – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.