هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ موج بارشی در راه است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ موج بارشی در راه است - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار امسیرو مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از نزدیک شدن سامانه تندری به کشور است که در اولین موج بارشی آن یکشنبه عصر و دوشنبه صبح استان البرز در حاشیه فعالیت آن قرار می گیرد.

وی بیان کرد: به موجب آن در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. این سامانه تندری روز چهارشنبه و پنجشنبه ضمن تقویت بیش از پیش روی منطقه و استان البرز مستقر خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: این سامانه موجب رگبار شدید و رعد و برق، در ارتفاعات و جاده های کوهستانی بعضی ساعات رگبار برف، پاره ای نقاط تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و پس از آن کاهش محسوس دما می شود.

مهرور اثر مخاطره این سامانه را اختلال تردد در معابر و جاده های استان و کاهش میدان دید عنوان و بر ضرورت احتیاط در سفرهای شهری و بین شهری تاکید کرد و از کوهنوردان خواست از هرگونه صعود به قلل استان البرز خودداری کنند.

هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ موج بارشی در راه است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ موج بارشی در راه است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ موج بارشی در راه است – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.