معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در چابهار

معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در چابهار

امسیرو/سیستان و بلوچستان معاون مدیرکل و رییس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار از معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

داریوش سرگزی امروز جمعه در محل معدوم سازی این مواد غذایی به امسیرو گفت: در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی از کلیه واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شامل کشتارگاه ها، سردخانه ها، شرکت های بسته بندی ماهی و میگو، قصابی ها، رستوران ها، بازار ماهی فروشان و مراکز عرضه مرغ کشتار روز و تخم مرغ به صورت مستمر انجام می گیرد که در بازدیدهای صورت گرفته از ابتدای ماه جاری تاکنون بیش از 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و با دستور مرجع قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم سازی شده است.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از کلیه متصدیان واحدهای که با رعایت ضوابط بهداشتی در کنار تامین نیاز پروتیینی، دغدغه سلامت و امنیت غذایی جامعه را دارند از شهروندان تقاضا می شود در هنگام تهیه فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید، انقضاء، شرایط نگهداری و برچسب مشخصات دقت کرده و در صورت  مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه 1512 دامپزشکی شهرستان را مطلع سازید تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

پایان خبر امسیرو

معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در چابهار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در چابهار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در چابهار"، کلیک کنید.