مردم در قضیه انتخابات جدی باشند/با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم

مردم در قضیه انتخابات جدی باشند/با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم

امسیرو/اردبیل یکی از فرمانده های جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه مردم باید در قضیه انتخابات جدی باشند، گفت: با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم.

رحیم نوعی اقدم شامگاه 5 اسفند در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد قدس اردبیل در بخش هایی از سخنان خود در خصوص انتخابات با بیان اینکه موضوع مهم برای ما مسیر درست و منویات مقام معظم رهبری است، گفت: انتخابات را باید جدی بگیریم؛ چراکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه هیچ کسی معصوم نیست و همه دارای ایراداتی هستند، تصریح کرد: باید با مشورت با بزرگان وارد میدان شویم و به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم.

این فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه رد صلاحیت برادر بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیری در افکار و عقاید من نداشت، ادامه داد: باید هر کسی را صالح می دانیم به وی رای دهیم؛ چراکه با غر زدن و قهر کردن کار به جایی نمی رسد.

وی گفت: اگر انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را به یک انسان تشبیه کنیم، قلب و فکر، خبرگان و دست و پا، شورای اسلامی است.

همسنگر شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: برای یک فرد مومن و انقلابی صرفا رای دادن تکلیف نیست؛ بلکه باید جان خود را نیز فدای نظام و رهبری کند.

پایان خبر امسیرو

مردم در قضیه انتخابات جدی باشند/با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم در قضیه انتخابات جدی باشند/با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم در قضیه انتخابات جدی باشند/با حضور در صندوق رای بهترین اشخاص و مسیر را انتخاب کنیم"، کلیک کنید.