لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها

لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها

امسیرو/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام رضا نوری امروز (21 خرداد ماه) در شورای توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه های استان، با تاکید بر لزوم ایجاد فضای صمیمی در مسایل قرآنی میان دانشجویان، اظهار کرد: باید بسته های قرآنی متفاوتی متناسب با هر موقعیتی تدوین شود تا تدبر در آیات قرآن با ادبیات و روش های مختلف برای همه جذابیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها انجام شود، ادامه داد: باید بر این موضوع تمرکز کنیم که 10 سال گذشته انجام برخی فعالیت ها چه تاثیراتی داشته و اجرای برنامه های امروز چه کارکردی در جامعه داشته است.

نوری با اشاره به اینکه باید امور قرآنی در جامعه فراگیر شود، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت اساتید و مربیان دلسوز و دغدغه مند در حوزه توسعه فعالیت های قرآنی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در برهه های از زمان، ایجاد موج های مختلفی مانند برپایی نمایشگاه و مسابقات قرآن در موج آفرینی و توسعه فرهنگ قرآنی تاثیر بسیار زیادی دارد، یادآوری کرد: قرآن سند ایمان و طهارت و تضمین ورود به بهشت و چراغ راه است.

پایان خبر امسیرو

لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم بازنگری در فعالیت های توسعه امور قرآنی در دانشگاه ها"، کلیک کنید.