لاوروف: شاهد تغییر عمیقی در روابط بین الملل هستیم

لاوروف: شاهد تغییر عمیقی در روابط بین الملل هستیم

وزیر خارجه روسیه امروز –سه شنبه– ضمن اشاره به تغییرات عمیق در سیستم روابط بین المللی گفت امروزه درباره فرمت هایی از جمله بریکس صحبت می شود که اصول همکاری برابر را ترویج می دهند.

به گزارش امسیرو، «سرگیی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه طی نشست وزرای خارجه بریکس بیان کرد: «ما تغییر عمیقی را در سیستم روابط بین المللی مشاهده می کنیم. همین مسیله به هر کشور اجازه خواهد داد تا سرنوشت خودش را مشخص کند.»

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزیر خارجه روسیه گزارش کرد: «ما درباره فرمت هایی گفت وگو می کنیم که اصول همکاری برابر را ترویج می دهند. این فرمت ها فقط شامل بریکس نمی شود، بلکه تعداد دیگری از سازمان ها و نهادها نیز هستند.»

در حال تکمیل…

لاوروف: شاهد تغییر عمیقی در روابط بین الملل هستیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاوروف: شاهد تغییر عمیقی در روابط بین الملل هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاوروف: شاهد تغییر عمیقی در روابط بین الملل هستیم"، کلیک کنید.