طوفان در فیلیپین هزاران نفر را آواره کرد

طوفان در فیلیپین هزاران نفر را آواره کرد

وقوع طوفان و در پی آن بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در لوزان، پرجمعیت ترین جزیره فیلیپین بیش از هشت هزار نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، این جزیره در نزدیکی پایتخت فیلیپین یعنی مانیل قرار دارد. پیش از این، طوفان مشابهی 24 مه (چهارم خرداد) در جزیره سامار رخ داده بود.

سازمان هواشناسی استان کزون فیلیپین اعلام کرد در پی طوفان شدید گرمسیری «اوینیار» که در این کشور «آغون» نامیده می شود، در بخش هایی از این استان بیش از 200 میلی متر بارش در 24 ساعت منتهی به صبح امروز (به وقت محلی) ثبت شده است.

آمار منتشر شده در صفحه شبکه مجازی فیسبوک فرمانداری این استان نشان می دهد که بیش از 6 هزار نفر از ساکنین این استان مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

طوفان در فیلیپین هزاران نفر را آواره کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان در فیلیپین هزاران نفر را آواره کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان در فیلیپین هزاران نفر را آواره کرد"، کلیک کنید.