سفرای کشورهای آمریکای لاتین: حمله اسراییل به سفارت ایران نقض قوانین بین المللی و دیپلماتیک است

با ارسال پیامی خطاب به امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان؛

سفرای کشورهای آمریکای لاتین: حمله اسراییل به سفارت ایران نقض قوانین بین المللی و دیپلماتیک است

گروه سفرای کشورهای آمریکای لاتین با ارسال پیامی خطاب به وزیر امورخارجه کشورمان در واکنش به حمله اسراییل به سفارت ایران در دمشق گفتند: این رویداد که نقض قوانین بین الملل و همچنین نادیده گرفتن قوانین دیپلماتیک است، صلح و امنیت منطقه را در برهه پیچیده کنونی به خطر می اندازد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری امسیرو؛ رومینا پرز راموس سفیر دولت بولیوی در جمهوری اسلامی ایران از طرف خود و گروه سفرای کشورهای آمریکای لاتین شامل کشورهای بولیوی، برزیل، کوبا، مکزیک، نیکاراگویه، ونزویلا، اروگویه طی پیامی حمله اخیر به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عربی سوریه که موجب جان باختن چندین شهروند ایرانی شد را به وزیر خارجه کشورمان تسلیت گفت و  مراتب همبستگی خود را با وزیر امور خارجه کشورمان ابراز داشت. 

در بخشی از پیام سفیر بولیوی به نمایندگی از سفرای گروه کشورهای  آمریکای لاتین آمده است: این رویداد که نقض قوانین بین الملل و همچنین نادیده گرفتن قوانین دیپلماتیک است، صلح و امنیت منطقه را در برهه پیچیده کنونی به خطر می اندازد. ما به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت می گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

سفرای کشورهای آمریکای لاتین: حمله اسراییل به سفارت ایران نقض قوانین بین المللی و دیپلماتیک است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفرای کشورهای آمریکای لاتین: حمله اسراییل به سفارت ایران نقض قوانین بین المللی و دیپلماتیک است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفرای کشورهای آمریکای لاتین: حمله اسراییل به سفارت ایران نقض قوانین بین المللی و دیپلماتیک است"، کلیک کنید.