دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س):

دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران گفت: دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران گفت: دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند.

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند.

به برکت اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی الگو های بی نظیری همانند حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و وجود مقدس زینب کبری حضرت معصومه و علیهماالسلام همانند خورشید تابناک الهام بخش هویت و شخصیت دختر ایرانی مسلمان هستند.

دختر ایران بر اساس فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، درس خواندن، تهذیب اخلاق، هوشیاری سیاسی و تلاش انقلابی را وظیفه خود می داند و همکاران من وظیفه خود می دانند زمینه حضور پر نشاط آنان را در عرصه فعالیت های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی فراهم کنند.

در روز دختر برای دختران ایران از درگاه الهی بهترین ها را خواهانم.

دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختران تجلی لطف خدا و مایه خیر و برکت و دلگرمی خانواده هستند"، کلیک کنید.