تسهیلات ودیعه مسکن به 381 هزار متقاضی پرداخت شد

تسهیلات ودیعه مسکن به 381 هزار متقاضی پرداخت شد

آمار های پرداخت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن حاکی است که از یک میلیون و 296 هزار و 915 متقاضی حایز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، بانک ها با 381 هزار و 763 متقاضی برای پرداخت تسهیلات قرارداد امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری امسیرو از وزارت راه و شهرسازی، دفتر پایش طرح های نهضت ملی مسکن در تازه ترین آمار، روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را اعلام کرد.

بر اساس آمار ارایه شده، تاکنون یک میلیون و 462 هزار و 160 متقاضی در سراسر کشور برای تسهیلات ودیعه برای اجاره مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد در سامانه tem.mrud.ir، یک میلیون و 296 هزار و 915 متقاضی حایز شرایط اولیه شناخته شدند.

همچنین از تعداد افراد واجد شرایط شناخته شده، 895 هزار و 668 متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند و بانک ها با 381 هزار و 763 متقاضی قرارداد امضا کرده اند.

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، جزو تسهیلات خرد محسوب می شود که بر اساس آیین نامه پرداخت تسهیلات خرد، ضرورت دارد تا بانک ها در اخذ ضامن از این دسته از متقاضیان مساعدت لازم را داشته باشند.

بازپرداخت اقساط ودیعه مسکن پنج ساله و با سود 23 درصد است.

تسهیلات ودیعه مسکن به 381 هزار متقاضی پرداخت شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسهیلات ودیعه مسکن به 381 هزار متقاضی پرداخت شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسهیلات ودیعه مسکن به 381 هزار متقاضی پرداخت شد"، کلیک کنید.