تجلیل از 108 دختر شهید و ایثارگر شهرستان زاهدان

تجلیل از 108 دختر شهید و ایثارگر شهرستان زاهدان

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از 108 دختر شهید و ایثارگر زیر18سال شهرستان زاهدان تجلیل شد.

به گزارش امسیرو، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مسیولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از 108 دختر شهید و ایثارگر زیر 18 سال شهرستان زاهدان در سالن آمفی تیاتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت، گفت: اقتدار و عظمت امروز کشور ما مدیون ایثار پدران آسمانی است و اگر کسی جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد، علت آن جان فشانی مردان ایثار و شهادت است.

مجتبی میرحسینی مهمترین خصلت دختران شهدا را ایمان، نجابت و پاکدامنی دانست و افزود: کسب علم و دانش برای رفع نیاز های آینده استان و ایران در کنار تقویت ایمان، نجابت، پاکدامنی و تقوا از مهمترین خصلت های اخلاقی دختران شهداست که این عزیزان را نسبت به سایر دختران برجسته کرده است.

میرحسینی خاطر نشان کرد: دختران شهدا موجب افتخار کشور هستند و الگوی جامعه نیز محسوب می شوند و باید به عنوان فرزند شهید، مسیر و راه مقدس پدران شهیدشان را ادامه دهند.

در پایان از 108 دختر شهید و ایثارگر زیر 18 سال شهرستان زاهدان تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر امسیرو

تجلیل از 108 دختر شهید و ایثارگر شهرستان زاهدان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل از 108 دختر شهید و ایثارگر شهرستان زاهدان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل از 108 دختر شهید و ایثارگر شهرستان زاهدان"، کلیک کنید.